1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736736 inlägg · 7966 ämnen

Inte över riktigt än

Sv: Inte över riktigt än
Thellen: nej men de va inte heller väntat, visst man kan inte lasta honom för alla mål ikväll, men ändå va de ett märkligt beslut att ställa honom när det fortfarande fanns en liten liiiten chans.

Husvagnskungen: Ja, men varför blir Palve uppsnurrad på läktaren vid blålinjen? Varför klarar han inte av att bara "safa" i försvarsspelet som en normal elitspelare? Han måste ju fatta att backen kommer försöka gå på insida och avlossa ett skott?

Peja: För att han taktiskt är mongo som många andra som inte klarar av att spela smart.

Vad Cmore kommer tappa intäkter nästa säsong , finns väldigt många Brynäsare i Sverige.

Bockensdricka: ha visar väl cmore också?

Hela den här jävla föreningen kan dra så långt åt helvete det bara går, släpa ut den där jävla sopan Alcen ur kontoret NU!!!!

Supportern: Många som tröttnar vid HA. Man vill se SHL

Forsberg 1978: Lider med er. Samma saker ni skriver nu är det vi MoDoiter skrev för ett antal år sedan. Ni, liksom vi är en anrik förening och alltid strävar högt så både ni och vi kommer tillbaka någon gång. Även om det kommer ta ett tag. HA är rätt skoj. Trista är att när man är nära men failar att gå upp så tappar man stommen och få börja om. Tror det är MoDos tredje gång i fall det händer igen.

Paninaro: DoMo är inte någon anrik förening

Treklövern1912: förstår om du är onykter men blev en tankevurpa där

dabif: dom går i kk😅

Treklövern1912: Försöker uppmuntra er. Men du kunde inte låta bli.

Peja: varför i helvete spelar palve när det är en min kvar av andra perioden? Lika i sista, helt fruktansvärt.

X-Län: För att Mikko Manner är en dålig matchcoach? :-0

Björnen: helt fruktansvärt beslut att kicka dom. Att sätta in Ove och co. I båset det är inte ens värt att kommentera av respekt till Ove.

Ben Perrault: Drick ur och lägg dig 😂

Treklövern1912: vet inte hur gammal du är men googla Modo o Brynäs. Båda föreningarna är anrika

AVGÅ ALLA!

Paninaro: jag uppskatar iallafall de som visar medkänsla. Vi Brynäsare har ju länge nu gått en lång väg nu närmare och närmare allsvenskan skulle säga att er resa ner var ännu "tyngre" med förlängingen etc. så tackar för sympatierna

Charles: Men nu måste väl ändå Alcen meddelat att han tar årets bästa beslut och avgår!

Tgl: det är inte första gången jag ser att man missar bytena och i detta fall ger bort 2-3 målet. Viss förlåtelse och överseende har man ju, men när det sker gång efter ända och har blivit en fars av det så förtjänar vi verkligen allsvenskan. Vet inte vad som försiggår i huvudet på alla som går runt på åsen, men de måste också se vad som inte fungerar likt mig i soffan i timrå. Nu är allsvenskan ett faktum och jag räknar med en rejäl rensning. Allt ont blod måste bort.

« · 2499463