Brynäs IF

705139 inlägg · 7953 ämnen

Intro 11/12

1391311 · » Till forumet


Sv: Intro 11/12
jompa_19: jo jag känner också det, Pendulum skulle funka!
Kommentera

Sv: Intro 11/12
henke1: den är lite för lätt :/

Den här är grym och spelarna kommer in på 1.01

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Intro 11/12
Den här låten hade ju inte varit dum heller!

www.youtube.com/watch?v=_MjelxPz5Og&ob=av2n

Stämningen höjs i början av låten och sen börjar den stiga och stiga, Spelarna åker in vid 1.19. Vad säger ni?
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Sitter ju på den ultimata låten att spela vid introt, speciell när det där gänget formerly known as Heart Of Hockey kommer på besök...

Den där magiska dan i april 2009 i Ö-vik så på radiosporten så gjorde dom så att dom mixade Brynäs Hej! med alla Brynäs mål från finalmatchen som avslutning på sändningen har den låten både på cd och på mobilen och jag kan avslöja att det fortfarande avsöndras nån saltlöslig vätska i ögonen när den spelas ;o). Vore ju perfekt att spela den låten innan själva introt som junisarna bestämmer... Speciellt när gänget där dom bästa spelarna sitter i vip-logen och inte i spelarbåset kommer hit.
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Tommy: Hell yeah :-)
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Tommy:
Svårt att smälta att dagens junisar står lika länge framför spegeln som damerna, det är inte hårdrock! Det är Swedish House Maffia det....
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Clubsport: Haha!
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Clubsport: Ja, det har uppenbarligen hänt en del genom åren. Hockey är hårdrock, bara att konstatera...i alla fall i min generation...:-)
Kommentera

Sv: Intro 11/12
hahii:
Röstar på Fear Of The Dark med Iron Maiden. Det ska vara lite anspelning som här med lagets svarta dräkter...
Dax att Dackell visar vem som bestämmer om han nu inte har börjat lyssna på dansband på gamla dar...
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Tommy:
Det var tider det när Sjödda och co körde mina husgudar KISS som introlåt!
Kommentera

Sv: Intro 11/12
hahii: Den är bra! Spelarna kommer in vid 1.07 !
Kommentera

Sv: Intro 11/12
MarcusElving: Den här är min kandidat: Nightwish - Planet hell
Tycker den är så epic! Snacka om att man får rysningar.
Kommentera

Sv: Intro 11/12

Om jag fick bestämma så skulle det bli Judas Priest - Burn In Hell kommande säsong, perfekt!

Bygger sakta men säkert upp pulsen, innan 2:45 in i låten kan de visa spelarna på mediakuben/köra på med isprojektorerna osv. Sedan efter 2:45 så gör spelarna entré!!

Goosebumps!

Hårt och härligt!

Redigerad kommentar

Kommentera


Sv: Intro 11/12

De yngre spelarna har ju valt introlåt de senaste åren och det har varit housedunk-låtar varje år, lär väl bli något liknande i år.

Så ni som hoppas på hårdrock kan nog sluta hoppas ;)

Skulle dock inte klaga om det blev hårdrock kommande säsong, jag gillar house också men det har blivit lite tjatigt nu.

Kommentera

Sv: Intro 11/12
Clubsport: vafan...är det ingen stake i våra ungdomar? ha ha
Kommentera

Sv: Intro 11/12
mattias - 74:
Inte så dum, men den är nog för hård för våra junisar...
Kommentera

Sv: Intro 11/12
mattias - 74: :-D
Skulle funka bra som intro. Lite kul bara att trummisen verkar komma in med lite fel tajming när han ska ha igång publiken och får börja om...
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Clubsport:

Här är mitt förslag, denna har dom använt i Leksand så ni kan ju passa på att sno även låtar från oss när ni även tar spelare :)

www.youtube.com/watch?v=AqLYnx8vPtA
Kommentera

Sv: Intro 11/12
Clubsport: Dom borde köra skrillex eller pendulum
Kommentera

Intro 11/12
Nog för att jag vet att fjunisarna bestämmer intromusiken och jag hoppas verkligen att Järnkrok o co inte tar nått med Swedish House Maffia i år med, det måste väl vara århundratets mest överskattade grupp?

Lyssna på introt till The Sounds "Something To Die For". Låten håller väl inte introklass men inledningen gör det. Mixa ihop med nått annat så har vi halva inne...

Hittar inte låten med introbiten från skivan på youtube...
Kommentera

1391311 · »