Brynäs IF

715128 inlägg · 7953 ämnen

Julklapp Tips

« · 637780 Till forumet


Sv: Julklapp Tips
85E-Martinsson:

Absolut inte ..

Håller med vad vilken_lirare har skrivit , kanske hade man lite väk höga förväntningar på rullen eftersom ni hade fått till ett bra intro ..
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
okänd: förlåt inte ont menat, jag var bara ironisk, hoppas du inte tar illa upp. visst smaken är som baken
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
Jag vet inte heller faktiskt om denna film va något för mig. Jag har inte sett hela, men jag vet inte om det hade kunnat får mig och ändra uppfattning om jag nu hade gjort det.

Själv klart e det skoj att de kommer en sånhär film med Brynäs. (kanske hade för höga förväntningar på den då jag gillade introt) Det fanns ju vissa saker som va lite roliga också men även rikigt mycket som bara "fyllde ut" känns de som.

Jag hade nog heldre sett att man gjorde små kortfilmer efter varje match/resa och la upp på hemsidorna efter match/resa. Som efter Invasionen mot Leksand då någon hade laggt upp en korfilm därifrån som va rolig och se.
Men självklart kan de va svårt och få ihop matrial också då klacken ser ut som den gör oftast också..
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
DMartinssonBSKV : Nej tyvär inte , smaken är olika lr hur ?? nog sagt ...


85E-Martinsson: Vad i hela världen har det här med om jag är brynäsfan lr inte ... Ska jag inte hålla på brynäs om jag inte gillar er DVD ? Skärp till dig ..
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
okänd: Håller du på Brynäs?
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
okänd: Filmen är jätte bra! Absolut värd pengarna! Rekomenderas!
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
okänd: Hoppas det är skrivet med ironi.
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
lillovechkin:

Du kan få köpa DVD:n jag köpte ja vi kan väl säga 20 spänn mer är den absolut inte värd .. Lr en 10 vid snabb affär :/
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
lillovechkin: du kan köpa en till dig själv :-)
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
Mhhhh?? lite svårt att köpa den till nån i julklapp,när man är ensam Brynäsare i familjen!
Kommentera

Sv: Julklapp Tips
den har jag redan och jag ska säga att den är Riktigt bra..!!!! :) :)
Kommentera

Julklapp Tips
DVDn: På Brynäs Läktaren Och Vägen Dit 04/05

Jag och min bror köpte en video kamera inför förra säsongen som vi skulle ha att filma på matcherna vi skulle åka på, det blev 33st. Vi har mest filmat på klacken, tifon, och när de viftar med flaggor eller kör en ramsa. Vi har även fått med en del spelsekvenser från matcherna en del mål b.la. har kommit med, roligt att se och höra från ståplatsvinkel!

När BSKV har haft buss resa har vi även filmat från bussen. Det finns många roliga och tokiga personer där. Även en buss resa med Brooklyn Tigers är med Modo borta 6januari.
Och givetvis tåg resan till Luleå 22 januari!

J-20 de har vi inte glömt två matcher där ifrån. Hv borta 15 januari, vi vann med 7-0! Och klacken var två man stor, men hela laget tackade oss för stödet. Även hemma derbyt mot Leksand 4 februari 2-2.

Det är en dubbel DVD på cirka 3 timmar och den kostar 150kr plus 11kr i frakt alltså 161kr totalt. Pengarna vi tjänar köper vi tifo material för. Plast, tyg och färg m.m.
Pengarna kan du sätta in på PlusGiro nummer 162 15 11-3. Märk betalningen Dvd film och namn och adress.

Perfekta Julklappen för en sann Brynäsare!


Här är Introt till filmen
brugd.ctrl-c.liu.se/~globaltifo/filmer/brynas.wmv


Bild på omslaget www.badanka.com/upload/uploaded/fodral%20till%20dvdn.JPG
Kommentera

« · 637780