1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 774012 inlägg · 7967 ämnen

Klarar knappast Löven...

Klarar knappast Löven...
Om vi nu tittar framåt fyra månader, vad tror ni? Klarar verkligen det här laget av t ex dagens Björklöven i ett kval. Jag är oerhört tveksam...

Sv: Klarar knappast Löven...
Bright: Om Kiruna har lyckats hålla 3-3 efter halva så borde väl Brynäs ha en chans i alla fall. Men Brynäs kanske är sämre än Kiruna också. Kul för Jobs & Floberg i så fall som bytt upp sig.
Jag tror nog Brynäs krossar Löven. Läs deras lagsuppställning!

Bright: Med det här laget tror jag inte det går,man måste värva,vilket inte kommer att ske,kort sagt,det går åt helvete.

Har man bara Sylf och Bright att tjöta medbehöver man inga lyckopiller ;-)

Igor: Näe,vi käkar prozac och losec till lunch :-)

Sylf: Självklart kommer man att värva! Man avvaktar bara rätt spelare och rätt tidpunkt. Nya spelare (minst två) kommer i december/januari. Då blir det åka av Rögle, Björklöven m.fl.!

Igor: Som Brynäsare behövs det numera.

Lilljanne: Rätt tidpunkt hade väl varit för länge sedan,då hade man kanske inte suttit i den här sitsen man gör.

Sylf: Satsningen skulle givetvis gjorts för flera år sen. Vi är ju många som anat att kraschen måste komma förr eller senare. Utan pengar inga framgångar. Enkelt!

Lilljanne: Klockrent.

Sylf: Är du bra på att räkna? Själv är jag för deppad just nu. Men hur många segrar kommer Brynäs att totalt komma upp i efter 50 omgångar om man vidhåller trenden serien ut att vinna en match var tredje vecka..?

Bright: 10,5 segrar!

« · 158410