1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741805 inlägg · 7967 ämnen

Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: föreslår att du ser avsnittet av hockeymorgon på aftonbladet där challe berglund är gäst. Han berättar om kommunikationen som är mellan domare och tränare. Väldigt dålig tyvärr. Därav sker den såhär i tidningar istället.

Mattias-74: Därför jag vill inte ha intervjuer som bara går ut på att gnälla på domare efter matcher. Det är det vi kommer få om det blir fritt fram.

Jag har inget emot att tränare och spelare tar det med domare bakom stängda dörrar, men att böla och gråta i intervjuer är losermentalitet

Charliejfz: Ja även fast Brynäs varit en besvikelse senaste 10-15 matcherna gentemot hur det såg ut tidigare så ska man inte ta något från Malmö.
Kollar/Robertsson måste vara den duo som fått ut mest av sämst material. De spelar utefter sin förmåga och gör det jäkligt bra som ett kollektiv.

SuneMangs: Hoppas på Brynäs avancemang. Är dock lite imponerad av Malmö som jag inte trodde skulle spela slutspel i år.

SuneMangs: Inget tips?
Jag säger tight som attans och målvakter som står på huvuden. 2-1 Brynäs efter förlängning. Scott och Silfverberg målskyttar.

Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Dags för ny tråd. Är inte säker på att jag hinner se matchen idag pga kvällstenta. Hoppa verkligen vi vinner och kan stänga matchserien i Malmö på söndag.

Heja Brynäs!

« · 2853451