Brynäs IF

715370 inlägg · 7953 ämnen

Laget mot djurgården?

« · 922762 · » Till forumet


Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse: När kommer Angell?
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
mk: Ja publiksiffrorna tala sitt tydliga språk. Om man budgeterat för 6600 och får 5200 så är det allvarligt. Dessvärre så är Breynäs ledning på tok för förblindade av Boork så att de komer att vänta förlänge. Sundlövs uttalanden bevisar detta.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Ja jag är lycklig , Ja jag är lycklig , Måndag, Tisdag , Onsdag , Torsdag ,Fredag , Lördaaaag, Söndag! så känns de verkligen inte när man vaknar varje morgon nu mer!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Röda Tallen: Jag troode i min enfald att Boork skulle köra på fyra femmor och köra de bästa i varje match och skapa konkurrens med de som skvalpar runt i fjärdefemman.

Men jag hade fel. Nu vet man att detta INTE funkar. Men vi får väl se hur det blir längre fram. Snart kommer skadorna för Timrå och jag ler skadeglatt.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
wap.hockeysnack.com
Jonte321: Man tackar, men i ärlighetens namn så var det ett par år sedan jag la skridskorna på hyllan;)
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse: Det enda jag vill läsa imorrgon är att BOORK AVGÅR!. Har ändå tyckt att han gjorde ett bra jobb när han kom,men nu finns det bara en lösning på detta, inte för att jag tror på en snabb förändring men man ser på han när han går ut ur båset ikväll att han har gjort sitt.Skulle han ändå bli kvar är det inte hans förtjänst om det vänder då beror det på annat. Tony undrade var Huge var, enligt obekräftade uppgifter satt han på kvasten på väg i ilfart till Sollerön.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse: Roligt att du tycker ni ska banta truppen. Som det lät på dig i Timråboken under försäsongen så är en bred trupp det bästa som finns.
Har du ändrat dig redan?
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
65selander:

Jag får väl lägga till att jag numera har medlemsnummer 9179 i stödföreningen... och fan vad de vinner då!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
65selander:

I morgon kväll... pust... då hinner jag sova ut i natt då... = )
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
65selander:

Förmodligen Brända Bocken som gäller ikväll...eller hem till Tina...
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jonte321: Oh, spännande, sparka Boork var?
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse:

Ja, och han gjorde en del bra saker också... IG alltså...
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
sylf: "Alcen en av de bästa,även i förra matchen. En 14 åring som inte fått hår på pungen?! HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ser du ett samband mellan pung och skridskoåkning så har Hutten, Brendl mfl afropung så jävla sega som dom är.

Nu vill jag se idel rakade påsar i spelarbussen till Mora.

Ropen skalla, porrpung åt alla!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rackham: Då är ju han förstör också, inte underligt att folk flyttar.

Godnatt på er, imorgon kväll släpper jag lös Verka.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Om inte Brynäs vinner nästa match, så kommer jag PERSONLIGEN att SPARKA BOORK!!!!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
När kommer Angell
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Peja:
Njae, fortsätter det så här liknar det mer Wayne Fleming- alt Psykegård-läge...

Flygis tror jag inte på, han må bo i Loftgången numera, men det räcker inte riktigt till som merit i det här läget...
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rackham: Hermanssons jävla blindpass längs offensiv blå är katastrof...
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
1. Holmqvist

2. Bäckström

3. Rafalski
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Vi behöver dem nu!!!!!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rackham: Jag skulle göra allt för att få höra vad de säger i omklädningsrummet. Är det någon som gastar och frågar vad som pågår eller sitter alla och glor i golvet och undrar om de vågar gå på Heartbreak?
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
bÄCKSTRÖM, hOLMQVIST OCH rAFALSKI, kom tillbaka!!!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rackham: Herman, Widing, möjligen Dackell, möjligen Hietanen, resten får underbetyg.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rackham: Tyvärr har ju Sundlöv och Boork försatt sig i en situation där de inte kan värva spelare, eftersom truppen är så pass stor. Att få in en attitydsspelare med självförtroende i det här läget hade varit gult värt, se bara på Luleå... Men förhoppningsvis vänder det ändå. Nick Angell är en sådan spelare, men det tar ju ett tag till innan han kommer.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse:

MVIG, det var nåt nytt, men det säger ganska mycket... ;-)

Tycker nog att Herman gjorde försök att skapa nåt, det borde ge honom IG i alla fall...
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jompe:

Man skulle ge några slantar för att höra hur Mormor resonerar för sig själv nu...

- In med Flygis
- In med Tina Sjödin
- Gör ingenting, hoppas på seger mot Mora
- Dags för comeback i målet
- Förläng sjukskrivningen
- Det var bättre förr
- morr
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Och det är ju bara spelet som sviktar sta, publiken i vår nybyggda och läckra hall uteblir också, ju! Det ena ger det andra..)) Men det är ju M-supportrarna som inte tar sitt ansvar i dessa trista tider.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
pastorn: Du har verkligen "vettiga" inlägg. Troll.

Du vet mycket väl at Boork får ta på sig en stor del av detta som Brynäs hamnat i. Det är bara för honom at greppa krattan hemma på Sollerön å lämna sitt uppdrag i Brynäs. Han har gjort sitt. Precis som Jompe skrev tidigare så kan han inte ens bänka spelare nu. Han har rört till det för sig. Att hela tiden "stuva om" i laget genom att flytta på en eller två ytterforards är lamt. Han måste kunna göra större förändringar och sluta med att nöta med sin älskling DJ.

Idag skulle DJ tackla och det slutade med att han åkte för holding. Har Dj en matchtröja utrustad med kardborrdeband eller? Smäller man på lite i närkamperna så blir det inga holdings..

Nu ska jag inte vara orättvis och bara gnälla på DJ. ALLA utom ALcén får underkänt idag...MVIG
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
StoltBrynäsare: Nej.. Men däremot ska Sperrle stå.. Korhonen ska ta andra målet idag, första är snyggt och otagbart men andra får han ta på sig. den får han ALDRIG släppa
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jompe:

Men det känns som om det kvittar vilka vi möter just nu.Nu gäller det bara att försöka stoppa blödningen.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Visst, Boork har agerat konstigt i laguttagningarna. Ställa över spelare direkt efter en bra insats känns helt inkonsekvent osv. Att tro att Brynäs skulle ha 28 fullgoda elitseriespelare som man helt utan förbehåll och försvagning kan sätta in i laget är ju naivt när truppen isjälva verket kanske består av högst 10-12 spelare av elitserieklass. Om ens det ,som det nu håller på att utveckla sig. Med den där sistnämnda värderingen av lagets begränsade spelarresuser vill jag därmed också ha sagt att det nog inte hjälper vem som tränar Brynäs den här säsongen. Jag tror Boorken gör så gott han kan - men han har helt enkelt inte tillräckligt bra spelare och därmed också ett för beskedligt och svagt lag att jobba med. Det är min bestämda uppfattning.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jompe:

Dubbelmöte med Frölunda.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Bissett19: Tack. Ah, Frölunda hemma, inte borta. Då kommer ju saken i ett helt annat läge.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jompe:

2007-10-1318.30Mora IK - Brynäs IF
2007-10-16 19.00Brynäs IF - Timrå IK
2007-10-2018.30Brynäs IF - Frölunda HC
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rafalski: Nästa match är Mora borta, inte lätt med dagens Brynäs. Sen Timrå hemma, Frölunda borta, sen vänder serien. Tror jag ska gå i ide och vakna upp lagom till kvals... jag menar slutspelet.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Peja:

Helt klart Boorks fel, Boork borde ha skjutit från båset vid flera lägen. Att spelarna på isen inte sköt spelar ju ingen roll, det är Boork som ska göra målen såklart!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
sylf: Ja !!!! Först boork ....
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
wap.hockeysnack.com
Jompe: Äh, kan vi ta segrar i förskott så kan man väl få ta ut en torsk, kanske dags att slå en signal till flygvapnets psykologer;)
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse: Efter Djurgårdens 2-1-mål tog det 11 (elva) minuter innan Brynäs sköt att skott på mål. Apropå "små marginaler"...
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
GävleLasse: Nej, marginalerna var större än så idag. DIF gjorde precis vad dom ville, lät småpojkarna leka av sig lite och sen ökade dom takten,precis så mycket som behövdes. Skitenkelt!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jompe: Något jag har varit inne på jag med. Jag tror att det bara finns en sak att göra. Banta truppen, låna ut ett gäng som inte håller måttet och låt samma lag spela varje matc. Nu får de sitta hemma och fundera istället för att hitta spelet.

Sen tycker jag att Boork kan avgå. At stå och säga att det är små marginaler som analys i en sån skitinsats är ju bara skrattretande. SÅG han samma match som oss andra?
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
sylf: :-))
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
65selander: Lön efter prestation? Vill du att dom ska bli uteliggare hela högen?
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
sylf: Haha.. Nä skämt åsido, idag var inte Alcén jättebra på något sätt, men det krävdes inte speciellt mycket för att överglänsa de andra kedjespelarna... Att Molin och Danielsson alltid får spela pp är ett jävla skämt.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Jompe: Nu skall vi inte föringa torsken som har blivit lyxvara, vi tar en mört i taget.

Om inget händer nu före Mora matchen och vi förlorar igen på lördag, då måste f-n något hända i föreningen.

Ge spelarna lön efter presentation. Seger bibehållen lön annars avdrag % efter insläppta mål
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
Peja: Alcen en av de bästa,även i förra matchen. En 14 åring som inte fått hår på pungen?! HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
rafalski: Lugn och fin, nu tar vi en torsk i taget.
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
pastorn: Hänvisar till Jompes inlägg!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
VBgr: Ja, men det är Boork som tar ut laget som en idiot.

Kankaanperä var rätt bra idag, Alcén likaså. Men man förväntar sej ju mer från samtliga!
Kommentera

Sv: Laget mot djurgården?
wap.hockeysnack.com
Nu kom jag på vad som skulle vara värre, torsk mot Mora i nästa match.
Kommentera

« · 922762 · »