1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741931 inlägg · 7967 ämnen

Laget mot Hv

Sv: Laget mot Hv
pastorn: Ja jag hoppas verkligen att det finns pengar. Kudroc verkar ha kommit in fint i laget och gör ju onekligen riktigt bra ifrån sig.

MarcusElving:

Annars så är det väl bara att starta en insamling igen för Sundlöv. =)

Det skulle nog kunna trilla in några tusenlappar för Kudroc...

pastorn: Det tror jag också att det skulle göra! :D

Säger bara en sak efter att ha sett matchen i repris.

Dackell var outstanding idag!!

Bissett19: Dackell var bra! Likaså Rödin, Markström och Hansen tycker jag. Dessa 4 utmärkte sig mest i mina ögon.

Flera var bra, men ovan nämnda var vassast!

Tack för den segern, Brynäs, eller Blynäs som de säger här. Av matchreferaten att döma låter det som om Cz släppte defensivtänket och satsade offensivt. Hoppas att resultatet av den satsningen kan få in honom på samma tankeslinga fler gånger. Offensiv och hjärta!

Breaking news !

Dackell,Rödin och Granström..Denna fantastiska kedja kallas Rö-Da-Granen !

jag vaknade just och hade drömt detta, stor succé ska tilläggas.

Jompe: Ja du, det var offensivt värre, hög och intensiv forechecking som resulterade i långa anfall(det bästa försvaret:-) ). Självklart så ska NC fortsätta på den inslagna vägen, uppenbart så fungerar det ju :-)

arnio: "Rö-Da-Granen": Fyndigt! Alla lag som det går bra för ska ju ha en kedja med ett alias. Så vi får väl hoppas att det fortsatt finns anledning att etablera detta namn.

AVGÅ:

Kul att läsa på Håves officiella forum,det är som vanligt när vi slår HV.Domarn var kass,Brynäs spelar tråkigt och har tur,samt att HV gör sin klart sämsta match för säsongen...
Precis som vanligt mao.
Fan vad gött man sovit inatt...:))

Fokus på SSK nu.

Bissett19: Satt just och undrade var Laban, HV:s sämste förlorare, håller hus. han brukar ju höra av sig med några sura inlägg varje gång HV fått stryk av Brynäs.

Bissett19: Kristian "The Rock" Kudroc får gärna stanna kvar om han fortsätter på det här viset, det smäller ordentligt när han står framför mål :-)

70 Rodrigues:

Ja gärna för mej.precis en sån där backtyp som Brynäs saknat de 10 senaste åren.
Härlig propp han gav André Petersson i tredje perioden..;)

Men har BIF råd att behålla honom?

Bissett19: Det är deras förbannade skyldighet att fixa det, är en helt annan tyngd framför mål och längs sargerna med honom i laget, han står upp i varenda närkamp och backar inte för någon, dessutom så kan han ju spela hockey också tillskillnad från Kuparinen tex :-)

70 Rodrigues:

Dax att cementera Hermansson på bänken, låt honom spela vid skador inte annars.

Kahnbergs och Eeros förbannade skyldighet att sätta några strutar, jag räknar med att den första kommer på torsdag.

In med Läck så att försvaret taggar till och inte spelar lojt mot SSK. Otroligt viktig match, det är nu det ska bestämmas om Brynäs har virket att avancera eller om det blir bottenk(r)amp igen.

Fortsätt med offensiven Brynäs.

Försvar är sämsta anfall!

« · 1183736