Brynäs IF

715129 inlägg · 7953 ämnen

Laget till nästa år

« · 1542403 Till forumet


Sv: Laget till nästa år
Linus Wickman: Det är klart att Brynäs handlar snabbt, precis som alla andra gör. Lite för snabbt, tycker jag. Ibland blir ju spelare klara för nya klubbar till säsongen efter innan halva säsongen har spelats...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Jaja, ännu väldigt tidigt. Beror nog också mycket på hur det går i år. Sen har vi ju flertalet på utgående kontrakt. Lär nog bli betydligt mer realistiskt snack här i mars-april :-)
Kommentera

Sv: Laget till nästa år

Peja:

Till o med det...

Kommentera

Sv: Laget till nästa år
tompap71:exakt, så brynäs måste handla snabbt. Även De la rose jagas av frölunda. 
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
tompap71: Vikstrand sägs ju tom vara klar för Frölunda...
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
90Steen_:Lite kanske, fatenberg är väl nog lite hybris, men De la rose och Wikstrand är väl realitiska alternativ. Brynäs är svenska mästarna och bra på att få spelare få genombrott i elitserien. Jag tror på båda kan övertalas av lindholm, molin och djoos. Tycker denna dröm inte är omöjlig precis. 
Kommentera

Sv: Laget till nästa år

90Steen_:

Vikstrand sägs ju dessutom överväga att följa med Rönnberg när han tar över Frölunda.

Kommentera

Sv: Laget till nästa år

Linus Wickman: Hybris? :-)

Fantenberg lär ju knappast komma, och jag tror inte HV kommer släppa honom i första laget. De La Rose/Vikstrand är nog hyfsat eftertraktade. Men drömmar är fint!

Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Slajsarn: hans kontrakt går ut. Men Hv vill förlänga, han har avvisat första budet.
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Slajsarn: berglind, franson, LJ kontrakt går ut, även styrman. Lavanders kontrakt går oxå ut. Rahm och Nordqvist vill jag att Brynäs isf får köpa ut, om det inte är för dyrt. Honken kan sluta oxå vilket öppnat för en målvaktsida med rahm, haugen och Johansson.
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Linus Wickman:Hur ser kontraktsläget ut för Fantenberg då? HV lär väl nte släppa honom i första taget.
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Sheena Punkrocker: wikstrand är redan draftad av Ottawa. Fantenberg kan absolut gå i draften.
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Linus Wickman:Visst gör man det. Men nu är det ju ett stort antal som har kontrakt även nästa säsong.
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Slajsarn: det är sant, jävligt ivrig på lite nytt bara. Man tröttnar väl på vissa spelare när man går på varenda hemma match.
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Linus Wickman: ser väl bra ut, dock tror ja Fantenberg och Wikstrand kommer gå ganska tidigt i 2013 draften. Finns väl nåra backar ur de egna leden som man kan plocka in ?
Kommentera

Sv: Laget till nästa år
Linus Wickman:Att det är på tok för tidigt tt ens spekulera i hur laget ska se ut nästa år. Vi vet ju inte ens hur laget kommer att se ut när den här säsongen avslutas.
Kommentera

Laget till nästa år

www.eliteprospects.com/player.php?player=13743

www.eliteprospects.com/player.php?player=9985

www.eliteprospects.com/player.php?player=28992

www.eliteprospects.com/player.php?player=28436

www.eliteprospects.com/player.php?player=4638

Dessa spelare ska in tills nästa säsong tycker jag. Så får Nordqvist,löf,berglind,rahm,franson,lavander och LJ gå till nästa säsong. Vad tycker ni? 

Kommentera

« · 1542403