1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 773747 inlägg · 7967 ämnen

Mästarcupen 2003

265301 · » Till forumet

Sv: Mästarcupen 2003
70 Rodrigues: Måste du besvara mig -- räcker det inte med att JAG besvarar mig?... :-)

Bättre organisation? Nä, på Swedevent handlar det bara om annonsering, mästargolf, mässa och sponsorpaket. Måste "vanligt folk" ha med sig partner och barn för att vara välkomna till Mästarcupen?

Ulf Lindgren: www.swedevent.se/t2se.asp?p=61595 är en hyfsad länk til Mästarcupen. Det du, Ulf Lindgren, hörde om sex lag verkar vara fel. Arrangörerna verkar inte satsa på SUPportrar, så det blir upp till oss att "få till" en trevlig ½vecka i Roslagens pärla Norrtälje.

Ulf Lindgren: Har läst att det blir: Brynäs IF, Leksands IF, Modo Hockey o Färjestads BK så det blir en favorit i repris. Hoppas bara att organisationen runt Mästarcupen blir 100% bättre, för förra året så var det riktigt dåligt!

650914 Selander: Jag hittar ingen tioårsjubilerande Mästarcup på din länk. Säker på att det blir samma FYRA lag som 2002? Jag hörde att man gått tillbaka till sex lag. Även andra insatta får besvara denna fråga.

Mästarcupen 2003
Deltagande lag i Mästarcupen 20-23 augusti 2003: Färjestads BK, MoDo, Leksands IF, Brynäs IF :)

Kom och bo med Brooklyn Tigers och Superstars i längan nedanför hallen, där vi kommer att spela boll och kubb mm.

Fast först så skall ni som kan åka till Falun och se Brynäs ta hem 3:e raka innebandy titeln.

265301 · »