1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740102 inlägg · 7967 ämnen

Micke Wahlberg och andra rykten!

Micke Wahlberg och andra rykten!
Enligt ledande personer i Brynäs så är Jan Larsson,Tommy Sjödin,Mikko Luovi,Jussi Pekkala,Mattias Pettersson,Johan Asplund och Daniel Wågström på väg bort från Brynäs.

MIKAEL WAHLBERG ÄR PÅ VÄG TILLBAKA TILL BRYNÄS!!!!!!!!!!!!

De uppgifterna är till 99,99% bekräftade av Modos ordförande och Brynäs ordförande Håkan Berg. Man tänker sig ett byte,Wahlberg till Brynäs och Wågström till Modo. Mikael Wahlberg ska signa ett kontrakt som löper på 2+1 år och lönen kommer att ligga på 50.000 i månaden och då ingår maximal bonus ersättning.Micke kommer också att få 200.000 i signingbonus.Avtalet kommer offentliggöras när både Modo och Brynäs har spelat sina sista matcher för säsongen.När det gäller Daniel Wågström så betalar Modo 200.000 för "Danne".Kontraktet löper på 2+1 är och lönen kommer att ligga på 30.000 och även där ingår maximal bonus ersättning.Daniel får 50.000 i signing bonus.

Sv: Micke Wahlberg och andra rykten!
Kan det verkligen stämma? Att så många spelare försvinner? Var ska dem ta vägen då? Ska Janne sluta?Sjödda? JA ja, ska bli kul och se vilka nyförvärv dem lyckas hitta iallfall.

Inte en chans i världen att Janne skulle sticka, eller lägga grillerna på hyllan heller. Kungen jobbar ju dessutom som marknadschef? så han kan ju ha framtiden tryggad i föreningen även efter karriären. Luovi, Pekkala, Aspen och Wågen har alla ett år kvar på kontraktet. Sjödda ska vinna SM-guld med BIF innan han lägger av.

"Byta" Wågen mot Wahlberg? Tja, gärna för mig. Låter som ett rättvist byte :)

Det verkar som att vi har en spelaragent här på sidan,
nämligen "Survivor"........
Ärligt talat, maken till svammel var det länge sedan man hörde.
Det han möjligtvis kan ha rätt i är att Wahlberg EVENTUELLT är
på väg till Brynäs, resten drar vi en barmhärtighetens slöja över.

HUGE!

Vad vet du om att " Survivor " svammlar,vet du något som inte vi andra vet?

Det verkar befängt att Sjödda, Janne och båda målvakterna sticker. En av keeprarna (Pettersson kanske) sticker, de andra blir kvar ser´u.
Att Det verkar vara klart med ett byte mellan Wahlberg och Wågen vet jag ingenting om , kanske kanske inte. En sak som jag vet iallafall är att Wågen har ett år kvar på kontraktet och att han bör spela klart det innan han sticker. Tycker att han gör mycke nytta i brynäslägret.

SOLING!

Antingen har Survivor varit direkt inblandad i förhandlingarna
eller så har parterna efter förhandlingar informerat Survivor eller
ngn Survivor närstående om dessa.
Tycker du att det verkar TROLIGT?
Till dess att uppgifterna kan verifieras kommer JAG att betrakta
dom som svammel.
Nej, jag vet inte mer än ngn annan och aktar mig för att titta i
någon kristallkula.
Skulle det däremot visa sig att uppgifterna stämmer är jag den
förste att be herr(?) Survivor om ursäkt

Tycker det räcker med sunt förnuft för att inse att "Survivor" svamlar. Mer än hälften av spelarna han nämnde har kontrakt med BIF nästa säsong. Han sa iofs aldrig NÄR spelarna skulle lämna Brynäs, det kan vara om drygt ett år, 5 år eller 10 år. Jag är oxå 99,99 % säker att dom spelarna någon gång i framtiden kommer lämna Brynäs...

« · 60344