Brynäs IF

713325 inlägg · 7953 ämnen

MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08

1080707 · » Till forumet


Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tikinmyheart:

Snacka inte med Sylf om Brynäs han är den största förloraren här inne :)

Huge vet allt !
Kommentera


Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Sylf, pumpa upp KS tråden!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tikinmyheart: Håll ut nån vecka till så har vi gjort det!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Som det ser ut nu så är det ingen större skillnad mot föregående år, förutom att vi har en målvakt som åtminstonde håller ES klass. Men inte ens han kan/orkar hålla uppe ett helt lag 7 dar i veckan. Vi behöver nytt blod i truppen, spelare som kliver in och tar tag i spelet, både bakåt och framåt. Nu kommer vi inte att få det inom de närmasta 200 åren så det är bara att börja förbereda sig inför våren.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Kris i Brynäs????????? Vi kan gärna byta tabellposition om du vill.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Va, byta målvakt igen han har ju bara stått i två matcher. Detta varvande med målvakter hela jävla tiden. Markström ska stå i alla matcher eftersom han är klasser bättre än Lindbäck.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Zzz: Ja, som man bäddar får man ligga, självklart är det kris i Brynäs det är bara att titta hur det ser ut på isen så förstår man.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Den här matchen har Markström inte gjort bort sig. Snarare Modo som har gjort riktigt SNYGGA mål. Skolbokenklass på 3 av dem Sen är det två frilägen. Det enda jag kan klaga på är första målet som är lite slappt från Markström. Utespelarna ska ha skiten i den här matchen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: ja han har varit klart mänsklig han också. Får heller inte alls samma hjälp som tidigare. Får väl se om vi kanske kommer att sakna Honken likt förbannat fram i vår.
Vilket genidrag förresten att göra HS segt som kola....:-(
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Det ska bli intressant hur vårt unga lag kommer att hantera det här när kvällstidningarna imorgon slår på stora trumman, "KRIS I BRYNÄS".

Vi har stora svårheter att hålla upp ett kontruktivt anfallsspel. Det blir mest fläng och kamp. Det märks mer och mer för varje match att avvsaknaden av spelskickliga forwards (av elitserieklass) kommer att stå oss dyrt. Pinsamt att Widing och Dixon har -3. Jag hoppas verkligen att Sandin och Granström har 15 minuter+ idag i speltid.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
moreten: Jo, det är nu man ska byta målvakt, inte när dom är som bäst!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Åt helvete med dem. Markström är den enda jag har lite känsla för just nu. Stackarn. Resten kan fara åt H-vete.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tommy: Markström suger han också! Han har släppt in åtskilligt med skitmål den senaste tiden.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Hur fan kan du hoppas på det!? Hur illa Brynäs än spelar kommer jag aldrig önska dom något ont! Personligen ösnkar jag en storseger inför en fullsatt arena (om man nu ska önska sig något).


Ingen som säger något om mlvaktsbyte nu? Så fort Brynäs förlorat med Limpan i mål så har det varit det första som kommit på tal!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
4-18 nu.......
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Ja, många fler lär inte dyka upp. Sen går klubben ut och gråter i media och tycker det är konstigt! Jävla amatörer!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Är inte så mycket för panikåtgärder, men det är klart...lite klass skulle kanske laget må bra av nu när transpirationen och viljan inte räcker till....fan....är det inte slut snart...inte roligt för Markström...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Saxat från hemsidan:

"Det är en viktig match som vi ställs inför imorgon, säger Tommy Jonsson. Vi känner att vi är på rätt väg och kommer att spela matchen på det sätt som vi gjort så pass bra hittills. Vi kommer att spela tight och rejält."


Hmm, dags att ta sig en funderare kanske!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Ja, det är faktiskt sant. Är det positivt eller negativt att vi har haft 2 stolpskott och ett ribbskott? Positivt på det sättet att vi har skapat några chanser, negativt att idioterna inte är kompetenta att göra mål i det mest öppna lägena.

PS. Brynäs suger hur hårt som helst. Hoppas det kommer 1000 pers på nästa hemmamatch.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
4-17 på de senaste 4 matcherna.........Uselt spel.......Ändå har vissa svårt att se en dålig trend......
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Du kan glömma värvningar, mormor har inga pengar, hade han det så har han ändå inte kunskapen att hitta nåt bättre än Simon Skoog. Men han gör nog som han brukar, sjukskriver sig!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Brynäs är bland det sämsta jag sett i den här matchen. Förlust mot Rögle på torsdag och jag river resterande av biljetter jag har till matcher den här säsongen.

5-0 AGERA! VÄRVA! Gör vad fan som helst.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tungt nu! Dom får verkligen inte in pucken, spelar ingen roll om dom har öppet mål!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Pissandet på klubbmärket vet inga gränser!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Fyra raka är en trend. Fy fan vad trött man blir
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Roligt att vara Brynäsare just nu ...............
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Nä det var väl en engångsgrej va?...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
96 Artisten: Ja, Huge kan det här med att se trender.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tommy: det borde du göra, men jag tror knappast den vändningen du hoppas på kommer att komma :(
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
96 Artisten: kanske skulle stänga av som jag gjorde mot Rögle...:-)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tålamodet börjar försvinna även för mig nu. Inget stämmer. Fy fan vad värdelösa man kan vara
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tommy: Jaja, bara att lyssna på Huge... Ingen trend vi är inne i... Fy fan, börjar likna förra året
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Ändå otroligt att det här laget hängde med i toppen så länge. I vår kommer det kännas helt overkligt att Brynäs ledde serien efter 13 omgångar.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Ja,hoppet är ju det sista som överger en, men nu finns det ju verkligen risk för att man tappar mycket av det självförtroende man skaffat sig inledningsvis när allt flöt på. En jävla tur dock att man faktiskt tog de poängen.....
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
65selander: Så du menar att det är domarens fel att vi ligger under?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Andersén står och lallar vid sarghörnet i stället för att va med Jonsson framför mål. Vips 3-0! inget spel överhuvudtaget från våran sida!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Absolut inga målskyttar i laget samt en vidrig vana att släppa in två snabba puckar. Det är inte hissen som gått utan det är fritt fall.
Är det dags för en sådan äcklig följetong med 9 eller 10 raka utan vinst i sann Brynäsanda.
God natt!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Peja: Han kan göra precis va fan han vill, inget kommer att hjälpa! Bajskorvarna som glimmade till en stund i höstas, är nu en stinkande diarrepöl!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Bäst på plan Sören Persson och måldomaren...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tommy: Ja, nog känner man igen sig allt. Bara en tidsfråga innan mormor sjukskriver sig igen. Fy fan så jävla dåligt!! Jag trodde i min enfald att dom verkligen inte ville pissa på klubbmärket igen, men det förstod man redan i lördags att så var inte fallet!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Nu kan man förvänta sig att Vas, Alcén och Silfverberg blir bänkade i tredje. Brukar ju vara samma spelare som får stå åt sidan när Hansen, Molin och de andra supergiftiga spelarna ska jaga mål framåt...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Är det inte påfallande ofta vi släpper in ett par mål rätt tätt efter varann?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
moreten: Nu börjar man känna igen sig. På väg mot fyra raka torsk....:-(
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Ja, speciellt senaste minuten :(
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
JÄVLA PAJASLAG!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Hmmm..... go'natt!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
moreten: Möjligt, men modo har i alla fall vett i skallen att göra mål!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Ser segt ut, lyssnar till webradion.. Synd att inte Sundström satte den där stolpträffen..
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
sylf: Lagen har väl skapat hyffsat lika mycket!

Dock suger dommaren som vanligt... ;)
Kommentera

1080707 · »