1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736102 inlägg · 7967 ämnen

Mora IK - Brynäs IF

Sv: Mora IK - Brynäs IF
mattias - 74: Pajasturneringar?

mattias - 74:
Mer pajas kan det faktiskt inte bli....

Gusten:

Nope Timrå!

mattias - 74: Borlänge?

Gusten:

Apropå riktig Hockey, det såg jag i lördags och då snackar jag inte om Frölunda!

claesw:

Låt dom ha sina pajasturneringar i Landslaget

mattias - 74: Vi som ser riktig hockey kanske tycker att det är kul ;)

mattias - 74:
Kan aldrig få nog!
(landslaget däremot HELT ointressant utom vid OS)

claesw:

Det är väl altid skönt med uppehåll, kan ju inte se hockey jämt =)

Gusten:
Ja, serien är så jämn så det svänger snabbt.
Viktigt att ta 3 p mot Mora eftersom vi har 3 matcher borta i rad nu innan det meningslösa uppehållet.

Gusten: Ja det känns som att uppgiften är lika viktig som möjlig. Är det någon av de kommande tre matcherna som man kan "kräva" vinst så är det mot Mora. Frölunda borta känns fortfarande en smula svårare och Färjestad blir verkligen tuffa att slå i deras kaffeburk.

Men det är klart, årets serie har ju varit lite upp och ner så det kan ju bli tvärt om. Viktigt att inte dra på sig en massa onödiga utvisningar som P-out F-off och annat skit som Brynäs envisats med den senaste tiden...

GävleLasse: Viktigt som fan, börjar pirra rejält nu. Efter matchen så har vi nånstans mellan 4 och 10 poäng ner till Mora...en jävla skillnad det.

Grr41: Det skulle vara grymt skönt om vi kunde knipa 3 pinnar ikväll, detta skulle ta bort lite av pressen att vara i poängbehov när vi reser söderut.

Givetvis så hoppas jag att man även tvålar dit frölunda. Man måste passa på att spöa dem nu när de går lite halvdassigt.

Falukuriren tippar 3-1 till Mora. Går emot och hoppas våra pojkar rider på sitt goda självförtroende samt avgör relativt snabbt och enkelt kvällens kamp i "graven". 2-4 låter ytterst realistiskt!

90Steen_: Har aldrig riktigt lärt mig att länka på detta ställe^^ haha

Junikväll: Ja håller alla tummar och tår ..

90Steen_: här är en länk om NÅGON är intresserad hehe. Som tur är så missade man 5-9 målet iaf, man runa ju nästan ut i panik av att slippa få se fler mål.

[länk]www.brynas.se/news_read.asp?id=1491[/länk]

90Steen_: Vi tar dem i morgon....Gillar tredjeplatsen som vi låg på =)

Imorrn smäller det .. har aldrig gillat när vi ställs mot Mora. Vi har jämt en tendens att släppa in många mål. Och den värsta match jag någonsin bevittnat (5-9 Gavlerinken 2004) tänker jag inte ens ta upp .. eller nu kanske jag gjorde det, men det går nästan inte att undvika..

Nicklas Bäckström - Pavel Brendl ... - ojojojoj! ;D

21olsson: Men dra inte upp såna där "jämförelser" nu igen.
För varje gång hockeykväll,Lr ngn här ska jämföra inför en match.
Så går det åt helvete för den spelaren....

claesw: Det är bara att hoppas att siffrorna BLIR 5-9 i morgon...;)

claesw: Fy på dig! Riva upp ett sånt där sår på en måndag! :)

Det blir säkert jämnt som vanligt.
Får fortfarande rysningar när man satt i Gavlerinken och bevittnade raset mot Mora...5-9...

Mora IK - Brynäs IF
Ja tror på 3 poäng mot Mora. Vi måste börja vinna på bortaplan också! de blir Brendl vs Bäckström :)

« · 779174