Redigerad kommentar
Huge:Det där har jag precis kommenterat. Där jag skrev att Jag hade fel i mina förhoppningar.
Fast det tog ju inte lång stund innan jag ändrade mig. Sent skall syndaren vakna.
Fast jag vaknade i alla fall.... Cz sover fortfarande.
GävleLasse: ""Dixon har varit osynlig de sista matcherna. Men han tände ju till som fan förra slutspelet så han kanske vaknar nu med."
Sagt av dig inför slutspelet.
Du antydde alltså att Dixon borde få chansen i slutspelet, eftersom han tände till i förra årets slutspel.
Som sagt: du och CZ verkar ha tänkt likadant ang Dixon inför slutspelet.
Välkommen i gänget som anser att CZ agerade rätt så logiskt och riktigt i det läget...
Jajjen:"Brynäs är Sveriges mest framgångsrika ishockeyförening för andra året i rad. Kan man leda svensk hockeys utveckling på ett tydligare sätt?"
Länk?
Jajjen:Så du vet alltså inte vad bugeten landar på i slutändan? Hur vet du då att Brynäs har den nst minsta?
Här är ett exempel av många där jag tar upp att Dackell borde ha flyttats
arnio:Hahaha...Tränargeni?
Om han var ett geni så skulle ha få igång förstafemman genom att våga ta bort Dackell och stoppa in någon som har mer fart under rören.
Det är snarare bristen på alternativ som gjort att han chansat med detta mot slutet av säsongen och nu i slutspelet. Det är bristen på backar i Brynäs som fött denna idé, inte något slags genidrag.
Att Ek sedan missat det faktum att man kört med fem forwards i PP i några matcher nu säger ju en del...
GävleLasse | Kommentera | 2010-03-21 10:41 ![]() |
Jajjen:Att jag skulle vara nån slags "facit i hand" tyckare...
Ett sånt påhopp får du fan ta och belägga med argument.
Inte helt korrekt..
Kolla gärna den utmärkta statistiken på hockeyligan.se;
Om man tittar på producerade poäng/spelad timme ser det ut så här;
Lauritzen: 2,0 poäng/h
Silfverberg: 1,7 poäng/h
Rödin: 1,0 poäng/h
Med andra ord ligger Silfverberg nära Lauritzen när det gäller detta "effektivitetsmått". Inget ont om Rödin, men han är enligt detta sätt att se det endast hälften så effektiv som Lauritzen. Men jag är övertygad om att Rödin kommer att bättra på den statistiken nästa år!