1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 763494 inlägg · 7967 ämnen

Noll koll

Noll koll
Efter att ha kommit hem frampå nattkröken och loggat in var man beredd på det vanliga gnället, vilket också besannades i viss mån.
Att gnälla efter en förlust är väl inget att säga om iofs, ingen gillar att förlora. Men man måste ju titta på SÄTTET man förlorat på.
De vanliga tokpessimisterna som i vanliga fall inte har så många rätt, har idag som rubriken säger: noll koll. 4 skador varav 2 centrar, 1 juniorkedja samt en matchotränad Kösa och man lyckas ändå hålla FBK stången mycket bra. Det är väl inte helt bra ännu men som westerlind påpekar, ett klart fall framåt, åtminstone jämfört med MoDo-matchen. Synd bara att vi fick möta ES bästa lag när dom tydligen är på gång, f.ö ganska typiskt för ett lag i motgång. Grabbarna är iaf på G, ngt som SSK får sota för på torsdag.......

Sv: Noll koll
Huge: Tack för ditt inlägg. Det kändes skönt, befirande och upplyftande med några positiva ordalag.
NU TAR VI SSK!!!

Sv: Noll koll
Kessler: Ja det gör vi!! Jag är övertygad om att Brynäs fixar det här! Klart att dom varit nere i skiten ett tag men snart kravlar dom sig upp och lägger i överväxeln OCH KÖR OM! Jag har sett alla hemma matcher och den här var den bästa över 3 perioder som Brynäs spelat hemma!( jag räknar med vinst matchen mot Linköping)

« · 132160