Redigerad kommentar
tjugo8: Att priset är för högt är givet speciellt nu när produkten reas ut på tv. Sen har kvaliten på hockeyn gått ned de senaste åren på grund av massflykt på spelare och märkliga regeländringar. Faktor tre inBrynäs fall är helt enkelt att det vinns för lite.™
Redigerad kommentar
mk:
Tre Kronor - Popovic...
Behövs fö ingen målvaktstränare heller
Redigerad kommentar
munkas:
...liksom övriga lag som nådde semi
Melin + GP nästa år?
Komisk inkonsekvens;
• Men behöver ni tre tränare? Det gick ju rätt bra den här säsongen om man säger så.
– Ja, verkligen. Det kunde inte gå bättre. Men vi har egentligen velat ha tre tränare hela tiden. Tommy och Janne har slitit enormt den här säsongen.
Det var för ganska exakt ett år sedan som Bert Robertsson var nära att tacka ja till ett erbjudande om att bli assisterande i BrynäsPeja:
Det är nog Rodrigues som skrivit här då han sett det på min FB. Eller hur Tony? ;)
Brynäsgubbe:
En Brynäspolare skrev såhär på min FB
" Rykten gör gällande att Tommy Jonsson är klar för leksand vilket förstärks av att hans fru tackat ja till ett jobb där.... vad säger du om det Mattias?"
Frågan är om det stämmer då vi har Appelgren på kontrakt.
Redigerad kommentar
Mmmm....
"För någon dag sedan kom indikationer från en ganska insatt person att Melin skulle bort.
Det har dock inte bekräftats på något sätt, så det ska inte tas som någon sanning"
Huss:
Försvarsspelet o formeringen av ledarteamet har ju varit ett skämt de senaste åren...
Hade kunnat tänkt mig nått sånt här i Brynäs, möjligtvis är han ngt för het o har större ambitioner än ass (Lex Andreas Johansson, Hallam)
Ytterligare en back i ledarposition i shl
Huge: Ett poäng eller tusen från guldet kvittar, det finns en vinnare och resten är förlorare.
Bättre en puck i mål än fyra i stolpen!
Jo av någon outgrundlig anledning så genererar blaskig öl intäkter. Ganska stora dessutom. Ja förutsatt att folk kommer till arenan det vill säga. Ska fler ölhak resultera i ökade intäkter måste ju suget för det som sker på isen öka.
Sedan blir det lite konstigt att du nämner att Brynäs är på rätt väg, för att i nästa mening medge att förlusterna på hemmais är ett problem. Visst verkar klubbens medvetna strategi vara att värva många hårt arbetande spelare. Problemet är att det inte avspeglar sig på isen. Åtminstone inte i Länerol Arena.
Dessutom kan jag informera dig om att prisskillnaden redan är stor mellan en match mot Växjö en onsdag och en match mot Leksand.
Redigerad kommentar