Huge: Vill du se hur TJ är i omklädningsrummet kan du se det här klippet. Han har ju själv sagt att han är envis så särskilt annorlunda mot idag är det nog inte.
Ganska lojt vill jag påstå, framförallt för att vara en match mot Rögle som Brynäs borde vinna.
Huge: godkväll! Orkar inte läsa tråden. Men en fråga i all välmening och utan tjafs ;)
tror du att TJ är rätt man på rätt plats eller tror du någon annan kunde fått ut mer av befintligt lag?
trevlig kväll.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bz:s rekrytering här blir ju elddop/mkt intressant
Han tycks ju ha jobbat länge m tränarna
Jag kan i viss mån känna att de flesta Brynäs-tränarna har stannat lite för länge; Melin, Boork, Cz, TJ...och jag är inte längre så intresserad av Melin (LHCs försvarsspel)
Vilken tränartyp?
Kan det bli ngt av hans gamla namn? Hånberg har gjort det bra både i Hästen o KHK
Rutinerad/dyr/trög eller coming man/billig/driven?
Leif Strömberg, 4 säs.
Cz, 3 säs.
(Magnus Arvedsson)
Hallam, 4 säs
(Janne Karlsson)
Per Hånberg
Tänk förresten om vi hade haft Växjös alla miljoner o kunnat köpt in alla stjärnor som de gör...
...då hade vi kunnat haft 3 poäng till nu...
Peja:
Hallam förlängde i aug sitt kontrakt tom 17/18
Grönborg tar över efter Mårts
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Johan Norrström:
13/14. Två lag hade färre 3 poängare än Brynäs hemma
12/13. Tre lag hade färre 3 p hemma
Tycker du är lite väl hård, väldigt många har legat i o flera bättre vändningar av matcher har gjorts, men dock har segrarna varit för få
De du/jag kanske har mest på näthinnan är dock pinsamheterna vid "stora matcher", Leksand, Hockeyfesten, osv...Tillfällen m mkt publik o chans att marknadsföra laget för sällanbesökarna...O då laget istället havererat...
Luleås Fagervall är tydlig, när var TJ det ang vad hemmapubliken ska få?
"Det är jävulskt viktigt att man visar attityd. Hockey utan attityd - vem fan vill se det? Inte en jävel."
"Det som verkligen har präglat vårt arbete den här våren är att det ska vara roligt att titta på oss. Publiken ska älska att komma hit och titta varje match - för att precis vad som helst kan hända, säger han."
Johan Norrström: jag menar att vi är på rätt väg men när det gäller vilken typ av hockey vi vill spela men vinster på beställning finns inte