Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Zappaholic: han har ju högre kompetens än dig i alla fall, men det säger ju ingenting.
Ja det ska gudarna veta, jag jobbar som provningstekniker (NDT kontrollant) och TJ är headcoach för Brynäs, hade varit konstigt om jag hade haft bättre kompetens än honom va? Ska du inte säga att jag inte är någon riktig Brynäsare också?
Redigerad kommentar
Zappaholic:Kliv upp ur sandlådan nu...Det där låter som Huge retorik. "Han är ju bättre än dig"
Han har jävligt bra betalt för det. Resultatet på hans taktik har du här...
Hjälp mig m ngn annan coach som också säger "det tänker jag inte stå och berätta här" ??? Har vi Sveriges (världens?) smartaste coach som kommit på att man kan strunta i att säga saker så finns det ingen chans att andra lag lyckas scouta en...
Undrar om Bz är nöjd m hur TJ säljer produkten...?
Tommy Jonsson @1TommyJonsson ·
En sak begriper inte jag! Varför ska coacherna, i direktsändning i viasat, rita o förklara taktik/strategi laget har? Varsågod motståndare!
70 Rodrigues:
Dessutom blir spelarna hörselskadade. Har aldrig sett två tränare som gapar och skäller så mycket sedan Tichonovs tid. Rönnberg har möjligtvis något innanför pannbenet, men Bulan,,,, ja det vette f.n?
Carl Lejonkräk: Ja, iom att Rönnqvist och Bulan jobbat ihop både i Piteå och Luleå är det ingen högoddsare direkt.
Oavsett hur hela denna tränarsoppa slutar så skulle jag tycka det vore intressant om vi kunde locka till oss antingen Tornberg eller Klockare som backtränare till nästa säsong.
O så haspar han ur sig att han tror att det är klart m Brynäs t nästa sässe"
Jag kan inte lyssna på länken. Vem är Bulan? Säger Wikegård att han tror att Rönnqvist och Bulan är klara till nästa säsong?
Wikegård tror att Bulan kommer m Rönken
O så haspar han ur sig att han tror att det är klart m Brynäs t nästa sässe
Sven Sewage:
Intressant! Ser hans spel så jävla tråkigt ut? Utveckla gärna
Rönken fixade ju iaf att ni passerade kvartsfinal 50% av säsongerna, vi ligger på 2000-talet på 7%, tror jag vår publik skulle uppskatta...
O att vi dessutom inte ska behöva lira som Harlem Globetrotters o göra en 5-6 mål för att ta hem 3 poäng
Enligt uppgifter till Sportbladet har dock 41-åringen sagt nej till att ta över Gävleklubben den här säsongen.