Brynäs IF

713791 inlägg · 7953 ämnen

Pappa Gusten.

« · 768538 Till forumet


Sv: Pappa Gusten.
Gusten: Logga in igen (inte på HS alltså) så kanske det dyker upp en son om sisådär 270 dar!
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
Gusten:

Steven Gerrard?
Du menar väl Steva Gerrard...
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
sylf: Eftersom det är en liten gnällig tjej på en halvmeter så tänkte jag faktiskt döpa henne till Steven Gerrard! ;)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
GävleLasse: Självklart så gratulerar vi Gusten till att ha satt en ny Brynäsare till världen.Medaljens baksida är att det med lite otur,även blir en sliskig liten Man United anhängare:-)

GRATTIS GUSTEN!!
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
Gusten:

Det kommer nya säsonger, Gusten, det kommer nya säsonger... :-)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
70 Rodrigues: *ASG* Man är ju luttrad som Brynäsare :)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
Gusten: 2:a pris, ja ja man kan inte få allt :-)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
Gusten: Man får väl grattulera till eran nyfödda Brynäsare :)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
TACK! Dysterkvistklubben har fått en 3670g ny medlem, dock utan "klubba" det blev en "plock" ;)

Stigsson: Startkitet är som sagt inhandlat och klart, men Moring skulle jag nästan kunna hantera om hon blir....leksing däremot...då blir det banne mig barnhemmet! ;)

Jompe: Njaa du ser, HS-suget blev för stort. Lämnade familjen på BB och åkte hem för att "hämta lite grejer" ;)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
Grattis, Gusten. Du har med andra ord inte varit inloggad här jämt.
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
Stigsson: Du är sent ute. Gusten och jag var och inhandlade ett "start-kit" i god tid. Han vill ju ge dottern en bra start i livet. Den tjejen är född Brynäsare... inget annat :)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
65selander: Jag postar ett litet M-startkit som "välkommen till världen"-present omgående :-)
Kommentera

Sv: Pappa Gusten.

65selander: Jag instämmer i gratulationerna,äntligen får han nån att titta på Idol tillsammans med;:

Grattis Gusten!!!

Kommentera

Sv: Pappa Gusten.
GävleLasse: Man får gratulera tillökningen, se nu till så att damen inte skriver in dottern i Mora nu bara ;-)
Kommentera

Pappa Gusten.
Jag vill gratulera Gusten till sin dotter som levererades igår kväll.

Ännu en Brynäsare är född!
Kommentera

« · 768538