EskilstunaLasse: Jo men självklart är det så. Men det var väl bara Brynäs som var intresserade av Scott och Sweatt? Det blev ju ganska bra.
Klart man vill ha in etablerade namn, det håller jag med om.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huss: För att göra er lite oroliga så skrev Johan Larsson detta på sin privata facebooksida för lite mer än ett år sedan. Det har ju givetvis hänt en del sedan dess, men man kan inte räkna bort Frölunda tror jag. Den där jävla Rönnberg får inte sno våran guldklimp...
Redigerad kommentar
Johan Norrström: Pengarna är ju en sak och hur villiga Brynäs är att hänga med i ett lönerace en annan. Men det är väl klart att Brynäs det även finns vissa saker som talar för Brynäs. Färjestads kort i rockärmen är alltså att han är Håkan Loobs favoritspelare, det som talar för Frölunda är att han var kapten i juniorkronorna under Roger Rönnberg i två veckor.. Han bodde i Gävle i fyra år, har vänner här, kan klubben osv. Vilket bör rimligtvis väga tyngst?
Om Johan kommer hem, vilket är mindre troligt, så vill han förmodligen tillbaka till Nord amerika så snart som möjligt. I Brynäs som är en klubb han kan utan och innan och känner sig trygg med tränare och organisation kommer han få en stor roll. Jag tror och hoppas att det väger jävligt tungt i Brynäs vågskål.