Härligt med kontinuitet på våra transatlanter. Inkörda och färdiga. Kanske kan både Sweatt och Scott höja sig ännu mer?
Sweatt hade ju inte ens en försäsong och Scott fick vi laborera med p g a skador.
Brynäsgubbe: Brynäs har väl alltid haft bauer på tröjorna. Pga av att det är deras tröjor brynäs använder. Jag tycker det här är skit, bauer är så bakåtsträvande. Jag hade hellre sett Reebok och deras tröjdesign, slimfit och modern. Vill se lite nytänkande!
MR Bif:
Det får du fråga dom ansvariga om men vi redovisade ett plus på 8 miljoner förra säsongen efter " kommunaffären "
Jag har faktiskt ingen aning.
Nån Brynäsare som kan ge mig lite info om Gynge hur han är som spelare. Det snackas på " Byn " att Salo kommer landa honom som Leksands " drömvärvning " och att dom redan haft kontakt.
Själv tar jag det med en nypa salt men det vore ju otroligt trevligt om han kom till Leksand.
Johan Norrström:
Givet att historik är den korrekta prognosen för framtida skaderisk...
Är han skadefri o pangar in en 40 poäng i KHL hade vi kanske hellre haft honom eller...?
Gillade typen, men nog för stor risk att få honom i Skybaren i LA m den lönen även kommande sässe...
Brynäsgubbe:Nocke är klar för KHL
Fritt översatt med Google Translate :
Hockey club "Torpedo" har tecknat ett avtal med författaren till det vinnande målet i finalen Team Finland Ishockey-VM 2011 Petteri Nokelainen.
Finsk anfallare defensiv plan kan spela både i mitten och på den högra sidan av attack, har stor erfarenhet av att spela i National Hockey League, där han spenderade lite mindre än 250 matcher. Dessutom tillgången Nokelaynena en hel del spel för landslagen i olika åldrar i Finland, samt VM-guld 2011.
MR Bif:Ja, nu kan man ta sommarlov och lungt invänta att SHL drar igång. Det enda jag kommer att vara lite orolig för är att SHL drar igång och vips så dyker alla skador upp igen. Vi får hoppas på att den nya fys-coachen har koll så att killarna kommer tillbaka hela och starka.
FORZA Brynäs
Zappaholic: Ja detta var riktigt goda nyheter och man kan nu betydligt mer luta sig tillbaka i brassestolen och invänta säsong med ett undantag som är negativt det är åt helvete för långt kvar dit tyvärr!