Slajsarn:
Jag börjar nästan tro att det här är en GB fylld av politiker, så snart jag ger minsta antydan till att jag tycker det är smått tröttsamt med dessa ständigt återkommande inlägg som med små variationer i stort sett alltid har samma innehåll och oftast verkar handla mer om kukmätning än hockey så dyker någon upp och talar om för mig vad jag tycker och tänker, inte sällan också hur fel jag har i de åsikterna. Precis som pajkastande lokalpolitker.
Jag har inget emot om folk ifrågasätter mina åsikter, jag kan också respektera att andra inte har samma åsikt som jag och t o m erkänna att jag har fel när så är befogat. Inga problem alls där, men när någon tillskriver mig en åsikt eller lägger sina egna ord i min mun är det något som har gått jävligt snett. Det är otroligt respektlöst och kan man inte tilltala mig på bättre sätt än så behöver man inte tilltala mig alls!
DavyDjoos:
varför inte ordinera tvångströja o madrasserad cell, skulle åtminstone sätta effektivt stopp på spamandet ;)
Redigerad kommentar
Huge:Nu gällde inte diskussionen om Ovie var beroende av en bra omgivning eller inte. Men precis som vanligt när börjar få slut på argument så vrider du ämnet till någon slags ickediskussion. Snart börjar du säkert klaga på stavning och meningsbyggnad med.
Va fan sysslar ni med? Senaste 5 minuters läsning handlar om vem av er som har längst snopp och vilken pappa som är starkast?
skärp er för fan! Hur fan klarar ni av ett arbete? Folk har olika åsikter, alla tycker inte likadant, ingen har rätt ingen har fel. Hur i helvete kan ni sitta och besvara varandra med behållning?
Funderar ni någonsin varför många inlägg kring ert tjafsande har över 10 gillamarkeringar? Det är för att många andra vill läsa FÄRRE av ert tjat och MER hockeydisskussioner på detta hockeyforum. Ni få förstör för många andra. Ge fan i det.
Huge: Absolut, som jag dessutom bekänt 1000 gånger.
När folk dessutom gång efter gång skriver att de är trötta på din upprepning. Borde du inte ta in det då? Eller är det de som är problemet, att du inte klarar av det?
Huge:
05-06 52+54=106
06-07 46+46=92
Statsen talarför sig själv. Ovie ser ut att ha klarat sig hyffsat innan Bäckis kom...
Slajsarn: Helt riktigt, trots att Honken kastat in puckarna sen efter jul så hade vägen varit öppen för Rahm, men det värsta är att en Honken i usel form är ett bättre alternativ än Rahm i bra form.
Sundlöv har givetvis insett sitt misstag och skickar förhoppningsvis Rahm och GP till AIK.
Gurra88:Sen påstår han att honken har öerpresterat... Snacka om att vara fetborta. Hade Honken inte varit helt under isen så hade vi inte varit i detläge vi befinner oss i nu.
Stor humor....hahahah
Huge:Det är gammalt, jag har redan motiverat min tro om att Bäckis skullelånas ut till Brynäs.
Men det kanske är lätt att lyckas när ens kedjekamrat gör över 100 poäng och att personkemin stämmer.
Men detär ju alltid lätt att komma med uttalanden i efterhand....
Huge: Nej, det tillför lika lite, men eftersom du anser dig vara så mkt bättre än de flesta av oss andra här så vore det klädsamt om du bevisade det. Tänk att storsint och ödmjukt låta en del saker bara vara. Att inte alltid försöka få det sista ordet. Låt folk tycka vad de vill. Kanske kan ett sånt agerande få bort en del av de provokationer som riktas emot dig och heller inte tillför ett dyft.
Du planerar att tjata "in absurdum"....det låter inte friskt
...inte ett dugg....
Redigerad kommentar
Huge:Du kör vidare med ditt tjat...
Hur var det? Rahm skulle ha tagit över förstaspaden från Honken efter jul? Och Jammie ram skulle bli årets värvning?
Huge: Vet inte det jag...Känns som om du upprepar det in absurdum...
Tillför inte GBn ett dyft
Nä till nästa säsong önskar vi;
2-3nya backar, en ny målvakt och 6-7nya forwards.
spelar ingen roll om widing och nordan har kontrakt, låna ut dem till tingsryd i allsvenskan så går bägge med på lösta kontrakt.
Jajjen: "Räcker Jacobsson och Kilström för att lyfta backbesättningen? "
Det är just det jag menar, med en skadefri Bertilsson och en förhoppningsvis stabil Kilström tycker jag att den är max OK.
Men då är det ju en hel del som ska fungera.