p j davydjoos:
Ärligt talat så vet jag inte om han skulle få en plats i Timrås trupp, tror att TIK och Lind är klara med varandra. Just nu har vi tio forwards kontrakterade varav 4 stycken är nya, det som återstår är väl att se vad som händer med Hagos och Hedström
Här kommer man tillbaka från Läkaren och det är som Brynäs har gått i KK på mentaliteten. Lugn Systrar och Bröder det blir värre!
Ang Lind så sticker han söder ut om han inte kovänder och stannar kvar.Tycker det är konstigt att många gnäller på honom men han har ju trots allt det varit bästa poängplockare i Brynäs 2 år i rad, och det sa jag till honom i Torsdags natt och det uppskattade han.
Malmström hotade jag med stryk om han inte skrev på igen, förstår inte varför han skrattade åt mig... Jag trodde jag var jätte Casual :-)
Nej fram med en tränare fort som f-n så vi kan bygga laget.
74050: Han uppskattade att det var någon som inte bara gnällde på honom.
Förövrigt så klär Wayne bättre i en Brynäströja än i något annat.
1 Frölunda:Ingen klar förstamålvakt Henke sticker,vill ha en toppmålis framfrör "Sampa",förmodligen Tim Thomas
2 Linköping:Förspänt med Norrena och lovande Fransson
3 Timrå:Mika Oksa o Aspen
4 Färjestad :"Hento" o Lovande Bajenmålisen Heino
5 Djurgården:Vill oxå ha en toppmålvakt efter Theodore,man har Vanhainen som backup,men "Tellan" kommer nog hem igen
6 MODO:Mikael Zajkowski kommer nog få chansen som förstemålis
7 Luleå :Moras Tero Leionen klar
8 Södertälje:Stana o "Linkan"
9 Mora :Kommer nog satsa på Sperrle som förstamålvakt
10 HV71:Liv och VIK:s Ersberg
11 Brynäs:
12 Leksand:Hedberg,om han inte får nåt erbjudande från NHL
Vissa saker kan ju ändras om Lockouten fortsätter,men han
har fått flera bud säger han,då undrar man ju varifrån???Tierp,Teg,LångDunker.........