Clubsport: "Henke Lundqvist till VM, det känns tryggt..!"
Absolut,i både Brynäs o Tre Kronorögon.....:-)
I dagens Mora Tidning (pappersupplagan än så länge) så finns en artikel om att MIK börjat sin sommarträning. Noterbart är att man på bilderna kan se att Peter Nolander fortfarande är med Mora och tränar. Så min fråga till er nu är om ni inte har nån egen barmarksträning eller räknar ni med att få fulltränade killar skickade till er i början på augusti? ;-)
Menar dom som fortfarande sitter i karantän efter artiskontraktena i respektive lag.
Bissett19: DEt är ju inte dyrt precis i Lettland ;-)
Är jävligt sugen att ta en tripp till Riga och VM. Vem vet, Lavins dyker nog upp där i korvkön. Bäckis och Honken sitter nog och spelar Xbox då...
65selander: Ja Lavins dyker väl upp ngn gång i Oktober om jag inte minns fel,bara hoppas han sköter sommarträningen lite bättre än vad han gjorde förra året när han kom till Brynäs,för då var han ju inte i topptrim direkt.Men Boorken har säkert en pulsklocka på honom hela sommarn......
Bissett19: Fabbe var smart eftersom dom säkert pröjsar bra men frågan är om han kommer närmare än 3:e/4:e, i BIF hade han varit en rejäl förstärkning oavsett vad Konsumlovers hade sagt ;-)
Blir fruktansvärt intressant och se vad våra kycklingar kan göra. Synd att Lavins kommer senare p g a skattetekniska skäl
Falken: Om jag räknar rätt nu så har Brynäs 4st utav dom 6 första i poängligan för i J-20 VM !! Är det inte påläggskalvar eller inte :-)
1: Bäckis
2: Sebbe
5: Salmonsson
6: Ryno
Niklas blev 17.e
Flynt: Tror knappast att Pucken får jobb på SVT sport efter den där intervjun,men kul att höra Bäckis iaf,som sagt som nån skrev det låter ju som om Sebastian är så gott som klar för Brynäs.
Kanske får vi se en Kinderäggskedja bestående av Salmonsson-Bäckis-Karlsson.......
Nä, Sperrle är värvad som backup. Honken är ohotad etta i Brynäs.
Lite orolig är man tills datumet har passerat för NHL övergånger för spelare med kontrakt.