Brynäs IF

715128 inlägg · 7953 ämnen

Södertälje SK - Brynäs IF

« · 915060 · » Till forumet


Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
VBgr: Jag är irriterad!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Kan f"n inte smälta det att vi ger bort poäng i onödan. Vi har ett på pappret underbart lag och det FÅR inte spela för Boork. Hur många poäng till skall tappas med denna konstiga filosofi? Vore jag tränare så VILLE jag vinna varje match mitt lag deltog i under året. Inte f"n skulle halva laget få stanna hemma, heller! Undras villka 10 som blir bänkade i nästa match. AVGÅ!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse:
"Hur länge kommer spelarna att finna sig i att inte få göra det de är anställda för."

molin, björne, sebbe verkar må gott av o lalla runt...!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Nej, det har jag inte sagt. Idag var ett lågvattenmärke av högsta klass. Man kan bara hoppas att även Boork har begripit det nu.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf:
"Att det snackas bland spelarna kan vi skita i. Om det är nån av dom som inte köper konceptet föreningen lagt fram kan dom dra åt helvete, oavsett namn."

WORD!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: Självklart inte, men ingen spelare är större än klubben. Det tror jag även sponsorer och publik hajar.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf: OK, sa Boorken gor ratt oavsett?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf:
At helvete kan vi ju saga att det gick i dag. Javla korpuppstallning!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf: Gäller detta även publik och sponsorer?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf: Man kan knappast ge dem kredit för att ha gjort det de är anställda för.

Brendl berättar för Brynäsmagasinet att han spelar som bäst när han tycker att det är roligt. Idag var han medioker...det är bara att lägga ihop ett och ett.

Korhoen ska fan inte ha någon lön idag
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Att det snackas bland spelarna kan vi skita i. Om det är nån av dom som inte köper konceptet föreningen lagt fram kan dom dra åt helvete, oavsett namn.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: Na, just det, da ar man ju hel ute och cyklar, eftersom det inte star i Huges morgontidning.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: Innan oktober månads slut kommer Boork att hitta ett skäl att skrota den här idéen. Det här kommer inte leda nånstans mer än till ett antal tappade poäng.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Visst vet jag det... Men sånt får man ju inte prata om.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: "Hur länge kommer spelarna att finna sig i att inte få göra det de är anställda för."

Fråga dom som var på isen idag........
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: Det snackas redan ibland spelarna, det vet du ju!!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf: Jag trodde i mitt stilla sinne att man på sin höjd skulle vila en av de tre topplinorna och en av utfyllnadslinorna. Men Boorken fick Hybris.. Det ska bli skoj och se vad som händer om vi förlorar de tre matcherna i nästa vecka. Hur länge kommer spelarna att finna sig i att inte få göra det de är anställda för.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
sylf: Ja, du vet ju vad jag menar!!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag tycker ide´n är ok, men då ska man ha en bänk liknande Chelsea eller Liverpool etc,inte en grå massa med bajskorvar. Idag hade vi inte vunnit mot nåt ES lag. Man behöver ju inte ställa över ALLA med någon form av spetskompetens. Bagdad SK är ett dynglag som vi lätt hade slagit med det lag som spelade i torsdags. Om Boork ska nå sitt mål att hamna topp4 och gå till minst semi får han nog tänka om en hel del.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Jajjen: jag förlorade 200 i insats och 4500 om HV vinner idag...
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Undrar hur länge Brynäs får vara kvar på Oddset?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Huge: Ar 3 femmor och Boorkens coachning fortfarande en bra id'e?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues:
man får det man ger...:)
för övrigt kan du läsa om min ståndpunkt tidigare...

vi ska kunna ta igen ett uddamål med det laget vi ställde på isen...
o, ja...vi hade säkert vunnit denna match m 1:a femman med...
men det fråntar inte femman som var petade i premiären o göra rätt för sin lön...

nya poäng o fightas för nästa vecka...
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
tjugo8: Sa svara man nar man inte har nagat att komma med!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
WarhawK:

Vad ger dig rätten att sätta epitet på skribenter?

"
som det är nu duger den här pinsamma ursäkt till gb till 1 sak bara och det är bistålänken till webradion"



Här den bjuder jag på spara den nu så slipper du vara här om det är så jobbigt.


www.sr.se/cgi-bin/Radiosporten/nyhetssidor/index.asp?programID=2688&nyheter=1
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
tjugo8: Den viktigaste poängen ? Så bara för att Molin-linen va dålig idag ska det betyda att vi förlorar ?

Jag tycker det är onödiga marginaler att jobba med när vi har riktigt bra folk som inte ens är ombytta.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues:
you tell me...du har ju ditt tryne i min bak...! ;)
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
WarhawK: Men snalla lilla manniska, hall dig harifran da!! Varfor ens laga ner energi pa att vara har. NHL ar ju det som ger dig hard on, inte ES.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Jajjen: Modo är Modo, Brynäs är Brynäs o s v, jag säger bara att rimligtvis har en spelare som vilat lite mer också lite mer energi kvar, sen hur mycke det skiljer i slutändan...det är en annan sak
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
tjugo8: Hur smakar skit?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues:
Så att kalla nån för jävla tomte är inte påhopp enligt dig ?

flera personer frågat mig varför så få personer skriver i vår gb , det är ju inte så konstigt eftersom alla dysterkvistar kommer med påhopp på alla som inte tycker som dom och fortsätter hoppa på dom tills dom tröttnar och drar

regeln i denna gb the dysterkvistway eller the highway verkar det som

som det är nu duger den här pinsamma ursäkt till gb till 1 sak bara och det är bistålänken till webradion
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
AD: När skrev jag det? Jag har vid ett flertal tillfällen skrivit att han har gjort mycket bra för Brynäs.

Men man måste ju förbövelen få ge kritik när han gör bort sig. Å det har han gjort nu.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Davey_22: Enkel logik? Det fattade tydligen aldrig Modospelarna i förra slutspelet.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse:
bekanta med begreppet 6-poängsmatch...?
är övertygad om top-4 inte kommer stå mellan brynäs o södertälje...viktigare o vinna mot de lag jag nämde...

däremot missar ni även den viktigaste poängen...
molin o danielsson var katastrofala...hade de spelat acceptabelt hade vi vunnit mot ssk
beklämmande o se att de inte går in o leder laget...

...o sebastian karlsson...värd en egen tråd...skicka honom till Hanhals IF
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Jajjen: Det är enkel logik att en spelare som har mer energi kvar kan göra en bättre insats.

Och återigen förväxlar du Boorks åsikter med mina. Jag tycker visst man kan vila en femma, men jag vill att de bästa spelarna ska spela.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
AD: Na, da maste man dra ut tungan ur Boorkens rov forst, annars ar det svart att overhuvudtaget fatta naganting!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: Givetvis har det med ekonomin o göra, jag berömde ju även styrelsen i mitt förra inlägg som har hjälpt oss få en ny arena och där kom även pengarna in.
Men att Boorken inte har någon förtjänst till det hela är bara löjligt att säga, jag kommer aldrig förstå vad du har hittat detta ogillande hos Boork från..
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Davey_22: Det här snacket om slitna spelare, var kommer det ifrån? Den jävligaste resan under förra årets slutspel hade Modo. Modo vann SM. Varför tror Boork, och många här, att hockeyspelare blir sämre av att spela många matcher?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Jajjen: Klart att det inte gar att vinna med en skituppstallning!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Jajjen: Han hade alltså gett upp på förhand... Vilken tilltro han har på spelarna. Att ens göra en jämförelse mellan T ex Dackell och Hermansson eller Richard Eriksson och Sjödda är ju absurt. på gränsen till förolämpning
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
AD: Dels är det naturligt att laget blir bättre nu när man fått ordning på ekonomin, det borde til och med du haja.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Inte helt oväntat Boork-svar:

Brynästränaren Leif Boork vägrade prata om att hans lag vunnit med starkaste laget på isen.
- Det var inte därför vi förlorade. Vi har en bred trupp och valde att göra så här. Jag kan inte i efterhand säga att matchen hade slutat annorlunda om vi haft andra spelare. SSK är ett krigargäng och det gick inte att vinna i dag, säger Boork.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
tjugo8: Varför är det sunt att låta spelare vila inför matcher mot Hv 71, Modo mfl ? Är dom matcherna värda mer poäng än matcherna mot SSK ?

Dessutom är vi i början av säsongen, ingen bör vara sliten redan.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
tjugo8: Med dina argument så är det väl MER befogat att ta de poäng man kan. Jag tror att ett obesegrat Brynäs gör en bättre match än det vi kommer att få se på isen på måndag.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
GävleLasse: Vems förtjänst är det då? Den dåliga styrelsen som du också ofta klagar på? Någons förtjänst måste det vara och jag tror nog att det är Boorks samt givetvis den nya styrelsens förtjänst.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
AD: Ville inte ens att han skulle ha kommit till Brynas!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
AD: Och det är Boorkens förtjänst? Glöm det.

Visst har han tillfört mycket i Brynäs. Men det ger honom inte rätten att pissa på tillresta supportar och sätta upp ett lag som är ett hån mot alla Brynäsare.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
WarhawK: Vad ar det att forega med gott exempel, slicka Brynasrov hela tiden? skriver du har i boken igen, trodde du hade slutat med det?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Det vet vi inte o lär aldrig veta, nu har Boork gjort det o just jag är honom tacksam. Visst sitter han inte säkert det gör ingen tränare men att kräva avgång efter ett misslyckat experiment är lite pinsamt enligt mitt tycke.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
det e sunt o låta spelare vila när vi har modo, färjestad, hv på 6 dagar...

däremot förlorar vi matchen i em pga att molin, lind, d-son, sundström, karlsson ej gör rätt för sin lön...
har någon Göteborgare varit framgångsrik i brynäströjan...?

de e fan beklämmade o se...
SLUTSNACKAT!!!
Kommentera

« · 915060 · »