1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736832 inlägg · 7967 ämnen

Spelare vid lockout?

Sv: Spelare vid lockout?
knaskamilla: Varför bara i GB:n? Kan man inte få bort er från nätet överhuvudtaget. Eller varför inte deportera er till Nordpolen ;-)

knaskamilla: Jag tror inte det så mycket var att det diskuteras Foppa som att vissa inlägg mer var av karaktären "du är dum för du håller på Modo".

70Igor:

Äh, räcker det inte att vi bor i Övik? ;)

66Hagberg:

Jag tyckte att det verkade som att det var för att Foppa diskuterades, jag.

66Hagberg: Fan Hagberg du är en klippa! Otroligt att endast du fattade vad jag menade.

-HF

knaskamilla: Jo det kan jag förstå för det gick nog att läsa inlägget så men läste man det en gång till så förstod man att det var inte innehållet utan nivån på inläggen som han menade.

Klart att jag fattade HF jag vet hur du tänker (not).

Boström: Jag tror i alla fall inte det, vad alla andra tror kan jag inte svara för. Anledning att jag tror som jag gör är att jag tror inte det blir någon lockout. Baseball hade detta för ett bra tag sen och de betalar fortfarande för det och NHL vill nog inte hamna i samma läge.

Boström: Idag kunde man läsa att MIK värvat 2 kanadicker utifall det skulle bli lockout. Har Mora IK råd så måste bara Brynäs ha råd. Det har ju framförts vissa tvivel här & där på detta forum angående Brynäs finanser. För egen del så tror jag att de flesta elitserielag ligger i förhandlingar med tänkbara lockoutspelare sedan veckor tillbaka. Om det blir lockout och det isåfall saknas NHL-förstärkningar i truppen är min åsikt att Sundlöv ej skött sitt jobb ordentligt! (vilket han dock skött alldeles utmärkt hitintills) Kunde man skramla fram pengar till "honken" så måste det finnas mer reserver.

JanT: Skulle tro att Mora blåser på vinst eller förlust nu eftersom det är deras första säsong dessutom så har dom lättare att få sponsorer nu!

Jag tror Brynäs har något i bakfickan, men jag säger det bara äventyra inte ekonomin för guds skull!

« · 409286