Brynäs IF

710666 inlägg · 7953 ämnen

Stolt Brynäsare

« · 2226232 Till forumet


Stolt Brynäsare
Vill bara berätta att jag sitter och bara myser efter vinsten i premiären mot Frölunda! Så fantastiskt sköööönt!!!!
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Ronne: Det gäller att passa på och mysa ordentligt efter vinsterna nu mera, det kan bli glest med dem i vinter också. Nu myser vi 😀
Kommentera


Sv: Stolt Brynäsare
Vi är stabila i försvarsspelet, bra målvaktsspel och ett anfallsspel som har linjer. Vi har en coach som låter de hetaste få mer speltid!!!! Jag känner stort hopp inför denna säsong👍💪
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Ronne: Tack för ikväll! Hoppet lever denna säsong 🥳
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Ronne: Hedberg är som att riktigt bra nyförvärv…grym match idag !
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Ronne:
Ja helt klart skönt med vinst , 3 p mot Frölunda borta fan va bra .👍
Men ifall vi inte vinner mot Timrå nästa mach då tycker jag det är dags för förändring… kanske tränar byte ???
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Jim80: ? nu var du rolig
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Axle San: Men vilken pessimist du är i motsats till Mikko Manner.
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Treklövern1912: Nej nej, jag är absolut inte pessimist utan jag tycker att vi skall passa på och njuta. Vi vet inte mycket om framtiden men vi vet att vi vann idag och att vi inte vunnit mycket de senaste säsongerna så njuuuut!
Att njuta gör att vi mår bra och jag hoppas att spelarna gör och känner detsamma.
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Borde inte detta rum byta namn till Prynäs IF?
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
För en som inte kunde se matchen, vilka förtjänar + och - i dagens match?
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Axle San: Tycker att det mesta pekar uppåt för oss. Vi har vänt blad och några förstår inte det. Positivismen vinner alltid negativismen. 😁
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Kribban:

Ölund, VV, Sallinen, Danielsson, Scott, Hedberg och Eklind gjorde det väldigt bra. Gunler ser också otroligt hungrig ut. Älskar hans energi och vilja.

Fanns egentligen ingen som var dålig idag. Palve vill man se mer av, men han var inte dålig. Samma med Olesen.
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
Kribban:

+
Hedberg
Scott
Vehvileinen
Eklind
Danielsson
Laget

-
Nä, ingen föll ur ramen. Björck kladdade lite emellanåt men ingen katastrof. Berglunds skada oroar väl lite…

Att alla kedjor kom i poängprotokollet utom en är fint. Å den som inte producerade var vår starkaste lina i första perioden. Bra bredd…
Kommentera

Sv: Stolt Brynäsare
SM GULD BRYNÄS VÄNNER
Kommentera

« · 2226232