Brynäs IF

713019 inlägg · 7953 ämnen

Sv: Silly season 2016-2017

1740762 · » Till forumet


Sv: Sv: Silly season 2016-2017
modomille: Ni har Foppa, Så ni kommer nog tillbaka, förstår dej, men jag skulle gärna ta finnen....från er...
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Andreas Galle: Haha det värsta nästan är alla spelare som ryktats hit. Och som inte kommer komma till Modo,typ Jocke E. Hoppas bara att inte någon spelare från vårat lag hamnar i nästa års Brynäs 😉😁
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
jorgens3: Hm, ja ana väl att han va en Fbkare;)
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Skitsnack Ellis klart de blir....Vänta å se,,, som vissa begåvade snubbar här på forumet har uttryckt sej...låt tiden ha sin gång...
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Vad har du för agenda egentligen? Du har inte skrivit ett enda positivt inlägg om Brynäs någonsin. Om det gick att blockera användare så man slipper läsa skiten som vissa skriver, skulle du vara den första jag gjorde det med.

Och om vi återgår till ämnet. Vad har du för information som tyder på att det INTE ska bli några spetsvärvingar? NEJ JUST DET. DU VET INGENTING!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Varför har du en Brynäslogga vid dig? Snacka om troll haha
Byt tillbaka till din FBK logga
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Carl Lejonkräk: Ja Honken har varit grym senaste tiden..Nytändning på gamla dar"
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Andreas Galle: Blir inga "spetsvärvningar". Om vi nu inte definierar Allsvenska förvärv som det...
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Ja det vore väl underbart om dom åkte ur nästa år så blir väl i alla fall du lycklig....Själv tror ja på topp 6 utan att veta vilka nyförvärv som kommer, bara en känsla...tack vare en bra stomme,,, så har vi spetsvärvningarna kvar,, tålamod är en dygd,,
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
varulf: Kan tipsa Johansson om swish! Väldigt enkelt och smidigt :)
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Hade Modo värvat Honken så hade de inte åkt ut, Honken växer under press, Reideborn krympte och krympte..
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
varulf: Har för mej att han öka till 20000 förra veckan..men han har väl råd..
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Andreas Galle: hoppas reportern uppgett kontonummer så Andreas kan sätta in 10 000 lite snabbt.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
modomille: Jag tycker ärligt synd om dej,,,kan inte va kul nu,,men ni kommer igen...Ja han vill vi ha...
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: "Jag vettefan om jag skulle klara av ett liknande kvalspel med Brynäs involverat."

Kan nog bli ett inom en inte alltför avlägsen framtid. Snart tio år sen som det är sen senast vi balanserade på slak lina.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: Filppula är en klasspelare. Länge sedan jag såg en sådan center,han har ögon i nacken. Nej inte bara i nacken utan överallt. Hans hockey iq är top notch.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Jag tar Emil Pettersson alla dagar i veckan hellre! Filppula var bra i denna matchserie, men mot ett Leksand som var konstant utspelade. Hur blir han mot bättre motstånd i högre tempo? Nej, jag är tveksam. Speciellt med tanke på att vi vill spela en hockey med så mycket skridskoåkning som möjligt.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: Finns en hel del skadeglädje som du säger. Lite typiskgt att JFK helt plötsligt gått upp i rök. ryggradslöst minst sagt.

Men finns en del vettiga Modo-fans även att de är få till antalet. Till dem kan man bara beklaga. Kul med Leksand i finrummet igen, vi får se hur många år det blir denna gången.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
pjåtor: BZ, hugg på Filppula nu!!!!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Enligt ett par domare på twitter så är det inte offside.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kul för leksand men fy fan jag lider faktiskt med modoiterna det måste jag säga ...hade aldrig klarat detta om det varit Brynäs som åkt ur ..vilken jävla mardröm!!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kopparjimmie: Eller så byter han och hoppar in...
Kommentera


Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: Håller med, kan inte föreställa mig. Oerhört tungt.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: inte helt säker jag heller
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kopparjimmie: Han byter nog där och någon annan har hoppat in. Kan inte reglerna kring sånt.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jag tror vi sett sista inlägget av JFK här på hockeysnack 😁

Som vi fajtades mot dessa modoiter under silly season. Klart det finns liiiite skadeglädje i mig med tanke på hur uppkäftiga dom var då. Men just nu lider man ändå något oerhört med alla modoiter. Det går nog inte att förstå för oss utomstående hur dom känner just nu.

Jag vettefan om jag skulle klara av ett liknande kvalspel med Brynäs involverat.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Peja: Gistedt var väl inte väldigt lång, eller väldigt bra...
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kopparjimmie: De visade bara två bilder. Var pucken helt ute ur zonen?
Kommentera


Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rumpelstiltskin: Grattis Brynäs, vi byter 12 enkla och halvfullt mot 12 enkla och knökfullt!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Ja, man får väl även passa på att säga grattis till leksand!

Grattis Leksand! Ni har vunnit ett kort studiebesök igen i högsta ligan.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic:

Vi får önska Jesper Ollas lycka till i Leksand nästa säsong. Ja förutom i derbymatcherna då.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
moment22: Modo får trösta sig med att de får schyssta derbymatcher mot Timrå!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
moment22:

Ja Djurgårdarna får försöka intala sig det!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Tarasov: Tror inte man trackar skott +/- i SHL... Finns ingen statistik man kan utvinna till Corsi på SHLs hemsida iallafall, tyvärr.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Johan Norrström: Alla blir bättre när de lämnar Modo, lex Svedberg!😄
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Ja jösses, om ingen tror på jinxen förut så bör man väl göra det nu. Vilken jävla idiot han är.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic:

Reideborn uppges vara klar för Djurgården. Skulle jag hålla på Skansen skulle jag vara lite orolig minst sagt.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Får nog dra sig ur pga för hög budgivning på dom. ;)
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Powerfade: Honom ska vi ha!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Modo var faktiskt värda att åka ur med tanke på deras brist på ödmjukhet.
Andreas Johansson som lovar en kommentator att han ska få 10 000kr om de åker ur.
+ JFK och de andra som varit här inne och skrivit massa skit. Glömmer aldrig när JFK sa att Modo skulle hamna topp 6 innan säsongen. Sedan när modomille sa att han absolut inte trodde att Rödin hade en chans att vinna poängligan i SHL. Det skulle istället Butler göra...

Men tråkigt för Modo och Övik, lider med dem!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Powerfade: Nu blev ju Modos målisar lediga...kanske något för BZ att hugga på?
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Sådärja😃
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
BIF96: Ja också han är nog förlorad nu - till ärkerivalen...
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Powerfade:
Tänk att Modo höll nollan i 7 perioder... märkligt!
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Vill inte strö salt i såren på modoiterna.. Men jag njuter av att se Modo åka ner. Tänker speciellt på en man här på HS, JFK. Som har sågat Brynäs varje år och klagar på otur och otur. Sen så skulle Modo sluta högre än Brynäs den här säsongen enligt honom själv.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Huge: Reiderborn 77%-ig i denna ödesmatch... Vikten av en stabil målvakt på sin spets.
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Johan Norrström: det skulle kännas tungt så in i helvete. Då blir jag förbannad på Bengtzén! Allts är bengans fel isåfall !
Kommentera

Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Huge: Lider med Modo men blir glad över att se Sigge Svensson fira med Leksandsfansen.
Kommentera

1740762 · »