1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742148 inlägg · 7967 ämnen

Unibet värderar

Unibet värderar
Sä här värderar Unibet SHL-lagen just nu. En säker fyrtiooddsare, eller... :)

Färjestads BK 2.00
Västra Frölunda HC 5.50
HV 71 6.50
Djurgårdens IF 8.00
Linköpings HC 15.00
MoDo 20.00
Södertälje SK 20.00
Leksands IF 30.00
MIF Redhawks 30.00
Luleå HF 30.00
Brynäs IF 40.00
Timrå IK 150.00

Sv: Unibet värderar
passbie: Jobbar Boorken hos Unibet också?

70 Rodrigues: Det var min första tanke också... *s*

passbie: Att BOOrk inget begriper är skit samma, men hur fan kan en firma som lever på att göra förväntningsriktiga prognoser göra bort sej fullständigt. Jag drar till kiosken och satsar direkt!

passbie: Jag har bestämt mig att jag ska spela 100 kr på att Brynäs vinner SM å 50 kr på att Frölunda vinner SM.
Fina pengar om Brynäs vinner..

LotharHsand: Jag undrar om de tillåter att man satsar på två olika lag...

passbie: Unibet kan inte ha mycket koll. Med tanke på försäsongsresultaten så rankar jag Brynäs som tvåa efter FBK. Det är väl mindre konstigt att Timrå ligger sist.

samjo: Kör Unibet med fasta odds? I sådana fall så är det väl bara att gratulera till ett bra odds och sedan börja spela som sjutton.

Paddan: Nope, det gör de inte. Så det är bäst att passa på nu, för något säger mig att oddsen på vissa lag kommer sjunka...

passbie: Jaha, men är det inte oddset vid spelstoppet som gäller? Bör bli en mardröm annars att hålla reda på vilket odds som gäller för respektive person.

Paddan: Nej, lagt spel ligger. Hur det fungerar rent tekniskt har jag noll koll på, men det fungerar... *s* Som tur är.

Paddan: Jag vet faktiskt inte. Men när jag såg oddsen som presenterades så tyckte jag att det var oerhört märkligt. FBK hade ju svårare mot Brynäs i kvarten ifjol än de hade mot HV 71 i semi. Och i år verkar Brynäs betydligt starkare! Det är bara försäsong ännu, men Brynäs värvningar har imponerat på mig. De har dessutom visat sig klara sig bra på isen också. Tänker främst på Anger och Miettinen. Jag kommer att vara lite extra orolig varje gång MODO och BIF möts denna säsong :)

passbie: Hmm, imponerande. Man kanske skulle överväga då att skaffa ett konto.

samjo: Ursäkta mig, "Brynäs värvningar har imponerat på mig. De har dessutom visat sig klara sig bra på isen också. " Vad sjutton var det du var imponerad av innan, då? Var de bra på att dansa, kunde koka ett perfekt ägg, läste James Joyce, eller? :-)

Jag reggade ett spelkonto för ett bra tag sedan på Expekt.com men jag har aldrig spelat, det har blivit bortglömt. Nån som har bra koll på nätspelbolagen och vet vilka som har bäst odds respektive bäst sajter (användarvänlighet/överskådlighet etc)

Paddan: Spelare kan vara bra "på papper", men kanske inte klarar omställningen (byte till en annan klubb) lika bra. Det var det jag menade angående t.ex. Niklas Anger. Han var ju en av de få spelare i AIK som visade klass ifjol (och då mest när kompisen prins Filip var och tittade på i Globen). Men han verkar ha hittat rätt direkt i Brynäs. Tillsammans med Miettinen då.

samjo: Jag surfade rundor ett tag innan jag beslutade mig för Unibet. Fast det här med odds det växlar nog tror jag. För att få så bra odds som möjligt får man nog regga sig lite överallt... Läste faktiskt en artikel om en som lyckades vinna oavsett resultat genom att spela på tre bolag. Fast det hör väl till ovanligheterna att de ger så vitt skillda odds att det kan löna sig.

samjo: Visst, jag fattade precis vad du menade, ville bara retas lite! Får väl bara hoppas att bland annat Anger och Miettinen kommer att ha blött krut i sina bössor när det är dags för repris på "guldet som blev till sand"-matcherna.

« · 105295