Skrubben: Jag är nog lika delaktig i klagomuren som du skulle jag tro. Att bara förbehållslöst tycka att allt är bra när man ser förbättringspotential är lika fel som att konstant gnälla utan att själva komma med förslag till förbättringar.
Står man still så händer inget, det gäller allt.
Då jag inte bor i Gävle så gäller det att hitta andra sätt att stödja annat än 4-5 hemmamatcher per år. Därför passar fansen insamling bra, det är där klubben får mest valuta för pengarna s.a.s. (dvs inga egna kostnader eller produkter i utbyte).
Mitt mål är att skänka motsvarande värde av ett säsongskort. Någon som matchar eller toppar?
Clarence: Miittåt! Den här platsar väl bland större värvningar: Jacob Micflikier
alltså
Större värvningar efter 18 april so far:
Patrik Thoresen
Oscar Alsenfelt
Jacob Micflikier
Oavsett vem som värvas kommer en stor del av forumets proffstyckare anse att det är för dåligt, för sent och för lite.
Clarence: "Större värvningar gör man väldigt sällan i sista momangen. Dem gäller det att signa vid den här tidpunkten"
Större värvningar efter 18 april so far:
Patrik Thoresen
Oscar Alsenfelt
Powerfade:"Jag tippar att ett eller två nyförvärv landar i början på nästa vecka."
Var det inte så du trodde förra fredan och fredan dessförinnan också...?
Chris11: "Inte fan ska dom bli 10 igen!"
Nej då, 10:a blir Brynäs inte igen. 11-12:a är nog mer troligt 15/16.
Redigerad kommentar
Pettisbif: Vad jag menar?
Jag har den hållningen att jag föredrar två st. "250 000- forwards" framför 5 st. "50 000- forwards".
Skall vi välja att gå på temat volymökning bland spelare så blir ju en självklar följd att kvaliteten blir lidande...