1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736983 inlägg · 7967 ämnen

Vi fans....

Vi fans....
Det har skrivits här förut att vi fans måste hjälpa ledningen med olika förslag på hur vi ska göra Brynäs akraktivt igen.

Jag tycker att fansen i Gävle går ut med en intresse anmälan till olika företag runt om i Gävle å frågar om de är intresserade av att hjälpa Brynäs till nya SM-Guld.... Även vi fans runt om i landet kan ta kontakt med företagen via mejl el. telefon.... Om fråga lite om de är intresserade....

Sen så ska även ledningen i Brynäs vara med på detta å åka runt till företagen å "visa upp sig", de kan även (både ledning å spelare) åka till olika skolor runt om Gävle å berätta lite om Brynäs som lag , förening, ledning m.m...
Då kanske skolorna får upp ögonen (mer än nu) å börjar hjälpa Brynäs via att gå på matcher, stödja laget, köpa sovenirer mm.

Man kan även göra en "Brynäsdag" mitt på torget i Gävle där folk kan komma å träffa spelare, ledare, de kan få köra streethockey mot dem, sitta å prata allmänt eller massa annat kul för stadsmänniskorna å fansen...
Det tror jag skulle locka till att fler vill följa sitt lag i både med å motgång....

För att få mer pengar i kassan så kan man som jag tidigare nämt åka till olika företag å hålla föredrag å så....
Man kan även försöka att olika privatpersoner går in å sponsrar brynäs å för det så för de en viss del i Brynäs orginisation, styrelsemöten m.m...

Så tycker jag man skulle göra, nån som har ett annat förslag så kan man skriva det....

Jag å många andra Brynäsare vill ju att brynäs ska ha pengar så de kan slåss om SM bucklan med de stora lagen....

« · 84375