Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Viktigt att vinna ikväll! Jag vill se laget studsa tillbaka direkt efter förlusten senast.
Torskar vi och det vill sig illa så kan vi vara nere på 7:e plats i tabellen efter ikväll.
Kom igen nu gubbar!!!
Är väl knappast hans bländand spel som gör att han ställs åt sidan.
Lauritzen spelare inte pga "lower body injury".
Konstigt.
Är det inte pga tafflighet i PP som han vilar?
Det har ju vissa experter härinne fastslagit?
Qvarre:
Det slarvas en del, men skönt att se offerviljan iaf, det verkar ju som man vill spela hockey idag åtminstone.
Solklar tripping i mittzon som domarna släpper sedan tar dom Widing istället.
Korrekt utvisning på Widing men situationen skulle aldrig ha uppstått om domarna gjort sitt jobb i första läget.
Vad är det domarna har för otalt med Brynäs? Först släpper han en solklar utvisning fö Frölunda och sedan tar han första möjligheten att ta ut en Brynäsare.
Redigerad kommentar
Qvarre:
Kan det vara så att allt gnäll om att Brynäs hade domarna med sig ifjol ger motsatt effekt denna säsong?
Redigerad kommentar
Är det bara jag som tycker Harju ser mycket piggare och går in mer heljärtat för det sedan han började hitta målet?
Lekar misstänka det jag med. Trög inledning av Brynäs med sista 10 såg lovande ut. Första målet blir grymt viktigt.
I övrigt: Molin stekhet i första, borde ha gjort mål på alla dom upplagda jättelägen han fick.
Där hade Gretzky aldrig missat....
Japp, det målet får Widing ta på sig helt och hållet.
Fruktansvärt onödigt.
MarcusElving:
Widing har vaknat på helt fel sida idag, det där målet får han fan ta på sig.
Med tanke på Brynäs PP så spelar den mindre roll. Totalt talanglöst, de lyckades fan inte skapa en ynka chans.
Redigerad kommentar
Dom får snitt ett avslut på mål per PP som det känns.
Efter deras mål så tappade hela matchen, haffsigt spel från båda lag nu.
Kom igen i PP nu då!!
MarcusElving:
Helt rätt att plocka bort Lauritzen och in med M Johansson. Lauritzen har inte haft ett rätt hittills, klen i kroppen och övermodig med sina dribblingar där han hela tiden tappar puck.