1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779361 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda-Brynäs 2012-10-06


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu jävlar ska det vara mål!!!!!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Qvarre: Kan vi hoppas på ett avslut på mål nu då...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
SÅJA!!!! HARJU!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Harjuuuuuuuuuuuuuuuu!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: Snygg framspelning av Calle också!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Äntligen!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Haaaaaaaaaaarju!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: jaaaaaaaaaaa!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Haha, där fick dumskallarna!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
WIDING!!!!!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
arnio: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

arnio:

Jaaaaaaa! Allt är förlåtet Widing :))))


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
arnio: Yes!!!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Widing 1-1 ikvälll

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu skriker publiken i Scandinavium så fort en Frölundaspelare snubblar till.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
sylf: Undrar vilka som åker på nästa tvåa?
Vad tror du? :-)

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
sylf: Harju ska ha ass på andra kassen va?!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Huge: Garanterat Brynäs! Men nu måste vi fortsätta spel hockey och inte bli passiva.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Fan nu börjar det ju bli riktig hockey :)


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Frölundaspelarna tacklar som idioter, till slut går de över gränsen och får en utvisning. Man tackar!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: domarna har tappat matchen och Frölundaspelarna huvudet. Såg jag Molin?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Han Lasu har nog inte alla indianer i tältet...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: Djoos kliver på!! Tänk om Lasse skulle ha 1% av hans inställning.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

MarcusElving:

Härligt att förste gubbe som går in i gruffet är 67kg Djoos, snacka om inställning.


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Macahan: Nu gäller det för Brynäs att hålla huvudet kallt och försöka spela hockey så får Fröluna skämma ut sig.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Domarna fegade ur där och trixade till så det blev spel 5 mot 5.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Lindström:

EXAKT!


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
tompap71: ja Molin spelar

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: I ren skridskoåkning hänger dom inte alls med...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Bland det fegaste beslut jag upplevt av en domare. Snacka om att döma efter tryck och stämning. Så jävla dåligt...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
bradberry: Verkligen! Skitdåligt.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving:
Domaren kommer från Samhall. 2+2 är ju fan pinsamt dåligt.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
moviestar järnkrok kör på som vanligt hör jag :)?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
lu93rowa: Stoppa in nappen och somna om!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
lu93rowa: ja Järnkrok är riktigt bra

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
lu93rowa: Fast vi som SER såg inget sådant...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
arnio: varför i hela friden åkte Sunken ut?

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Domarna har helt och hållet tappat matchen, Brunnström viftar omkring med klubban i ansiktshöjd på Sunken för fan.

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Leif Boork börjar bli gammal...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Varenda gång en Brynäsare blir utvisad så tycker fetskallen boork att det är korrekt..Djävla skitskalle


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu är det jobbigt.....

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

maddog1970:

Citat från Twitter_: "Om jag mötte Calle J på isen skulle jag också vara förbannad... På att talang fördelas så olika."


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
s11s: Boork tycker alltid tvärt emot vad alla andra tycker

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
maddog1970: hela publiken gjorde det, även dom på aftonbladet. :)

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

Båda ska ut!!!!

5 mot 3 i två minuter.

Nu vill jag se 1-3


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu blir det liv...

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
arnio: bra av domaren där, allt förlåtet

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06

arnio:

Kompensation för Sunkens tvåa? såg billigt ut. Å fan, två tvåor, imponerande gjort av domarna


Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
MarcusElving: Vaket av domarna!!

Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Nu måste vi sätta 1-3 i början på tredje perioden. Ett sånt här läge får vi inte slarva bort.

« · 1523752 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)