1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779468 inlägg · 7967 ämnen

Hockeytorsdag!


Sv: Hockeytorsdag!
Stefan R 63: Godkväll alla Brynäsare!

Vilken match väljer ni ikväll?

Otroligt viktiga poäng att spela om…

Själv kollar jag Saik - LHC.

De sistnämnda spelar lite Brynäs, får
ner Saik:s fart…, inte bra😬😬

Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Följer Växjö - Timrå. Timrå håller tyvärr jämna steg med Växjö spelmässigt tycker jag, kanske lite vassare till och med.

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: inte heller bra….

Tack för infon👍

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: En olycka kommer sällan ensam…

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Kollar FBK som spelar som ett jävla juniorgäng så klart.

Sv: Hockeytorsdag!
Danne66: De saknar några Os-killar eller? Gör iof Malmö också så.

Sv: Hockeytorsdag!
Danne66: tack till dig oxå🙏👍

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Timrå PP. Växjö too many players (8 st på isen). Fler än på läktaren enligt Westberg..😄

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Westberg är skön, inte så förutsägbar 😂😂

Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: vad tror alla här inne om Brynäs kommande veckor utan Manner?

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Timrå spelar stabilt bortaspel, Växjö står inte att känna igen så här långt....

Sv: Hockeytorsdag!
JanT: Tycker ändå de börjar trycka ner Tik mer och mer nu. Inte långt borta att det blir 2-1

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: 2-1 Gynge. Mer än rättvist!!!👊

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Yes, klart rättvist sett till perioden. Sen hade jag vart förbannad på Lodin om jag var Tik-fan, jävla onödigt att ta en offensiv utvisning när man precis dödat ett bp mot ett av seriens bästa lag.

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Nu börjar resultaten arta sig! 😊

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Rögle 0-1 En härlig minut för Bif nu

Sv: Hockeytorsdag!
Honken72: Ja. Blås av allt NU!

Sv: Hockeytorsdag!
Stefan R 63: Och 2-0 till SAIK!! 👊😀👍

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: 2-2 TIK

Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: Ja, haha…
Hur faan kan dom ha 2-2?

Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: Illa! Men Östgötarna läcker som ett såll! 😁

Sv: Hockeytorsdag!
Honken72: proppen ur i Skellefteå 😊

Sv: Hockeytorsdag!
#33: spot on, Saik har hittat gasen….och effektiviteten…

Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: fyran kom

Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Vår förlust mot Skellefteå ser plötsligt inte så hemsk ut. De är ruggigt bra i år.

Sv: Hockeytorsdag!
Forslund slänger bort ett 3mot1-läge...

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: hoppa Timrå passerat Malmö ikväll, det vore ballt.

Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Njä...ser helst att båda förlorar bara.

Sv: Hockeytorsdag!
Silfverkroken: förstår hur du tänker, Saik är grymma, tycker dock att Brynäs ska kunna stänga vid 3-1.

Saik är klass

Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Växjö och Färjestad måste öka..

Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: häng i nu Rögle

Sv: Hockeytorsdag!
JanT: Växjö är inte ens så bra i år som folk tror. 9a i tabellen och vi är 7 poäng ifrån dem, om 2-2-resultatet står sig, med en match mindre spelad.

Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: uppror hos jyrgården:)

Sv: Hockeytorsdag!
Gött FBK gör 3-1

Sv: Hockeytorsdag!
Forsberg 1978: 2-3 i 08 land

Sv: Hockeytorsdag!
2 ramträffar nu för Växjö. Men de verkar ha svårt att få tag i Rattie.

Sv: Hockeytorsdag!
Charliejfz: Växjö två ramträffar på tre minuter.

Sv: Hockeytorsdag!
3-2 Växjö!

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: 3-2. Gynge igen!!!😀👍

Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Nu är vi hemma!!!

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Gynge x 3!!! 👊👊👊

Sv: Hockeytorsdag!
Honken72: Det är vi inte men grymma resultat hittils.

Sv: Hockeytorsdag!
Skönt att resultaten går vår väg idag. Verkar som min antijinx gjorde susen. Surt för Timrå som lika gärna hade kunnat få poäng med sig idag.

Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Fantastiska resultat för Brynäs. Tack alla inblandade lag.

Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: DIF torskade 😀

Sv: Hockeytorsdag!
ingen match på tipset gick in, konstigt att säga men fyfan vad skönt

Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: Känner mig ändå lite patetisk som sitter o våndas över andras resultat, men jag är bränd och märkt av förra säsongen och pallar inte ett jävla kval.

Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: Bra kväll! Länge sedan jag känt mig så nöjjd.

Sv: Hockeytorsdag!
Fan va gött, tack Rbk, FBK, Saik och Växjö 👍

Sv: Hockeytorsdag!
DAX att värva Brynäs!!!

« · 2284472 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)