1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779422 inlägg · 7967 ämnen

HV-BRYNÄS 140118

1608003 · » Till forumet

Sv: HV-BRYNÄS 140118

ingen här inne som var där då? För vi satt i logen nästan bredvid brynäsklacken och när matchen var slut så gick jag till baren och möttes av 2st Brynäsare som på snudd råkade i slagsmål med varandra dock var det bara den ena idioten som ville slåss verkade det som (pinsamt) men som tur var kom det en annan kille och gick i mellan! Fyfan vad pinsamt!

Men det positiva var att vi vann och att när vi gjorde mål så hördes det lika mycket som när HV71 gjorde mål! :-)


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Någon här inne som stod i klacken i lördags?

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Huss: Håller med, men samtidigt helt naturligt. Brodecki har ju faktiskt fått några matcher på sig att komma in i SHL-spelet.

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Peja: Brodecki, som såg ut som ett löv i en höststorm mot FBK, såg klart mycket bättre ut mot HV. Överglänste med råge Lindblom.

Sv: HV-BRYNÄS 140118

70 Rodrigues:

Kan trösta dig med att Lakers inte gjorde sin bästa match för säsongen, men det tackar vi såklart för ;)


Sv: HV-BRYNÄS 140118
atilla: Lindblom, nä han får nog ta och mogna till innan han kommer upp i SHLklsss. Glädjeämnen igår annars de ständigt bespottade Löf och Persson.

Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Han såg ut att klara sig okej vad gäller tempo, skridskoåkning och fysik. Tyvärr kostar det mycket mer att göra misstag i SHL än i J20, men han bör förstås få fler chanser.

Sv: HV-BRYNÄS 140118
atilla: Ska man vara helt ärlig så, nej! Några juniormissar som kostade baklängesmål och inte mycket annat att skriva hem om. Men avskriver inte honom efter bara en match...

Sv: HV-BRYNÄS 140118
atilla: Skål och godnatt grabbar! #2pinnarssömn:-)

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Såg inte matchen, hur såg lindblom ut? Gjorde han något bra intryck?

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Jobbat i 10 timmar...slutade precis..finns faaan inge bättre än att se att vi vunnit. Nu sommar man gott! Tack alla!:-)

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Ishockey. Ett spel där två lag spelar i 65 minuter och sedan vinner Brynäs på straffar!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Brukar inte gilla landslagsuppehåll men det känns som att OS kommer göra underverk.....förhoppningsvis är vi skadefria efter det och de som missat matcher får några i kroppen innan slutspelet. Med det målvaktsspelet vi har tack vare Starky så kommer det bli SM-Guld med lite tur :-)

Vill även ha kvar 1:a kedjan som den är nu även om Thuresson kommer tillbaka. Thure/Nokke/Ollas är ju en hyfsad andralina :-)

Sv: HV-BRYNÄS 140118

Lindström: Torgny är lite av en favorit sedan tiden då han tränade Vita Hästen ( kring 1990) ...Det närmaste Elitserien/SHL den klubben kommer...

Och idag håller jag med honom :-)


Sv: HV-BRYNÄS 140118

Fantastiskt bra gjort av grabbarna. Alltid en speciell känsla att få tvåla dit Hv i Jkpg.


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Purjo! Vilken kille:-) 

Sv: HV-BRYNÄS 140118

Lindblom spelade 9:18 och hade -1. Hoppas han får fler chanser men gärna med ordinarie lag. Han kan bli viktig nästa år.


Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues: Skön sågning Tony gör på sitt HV.

Sv: HV-BRYNÄS 140118

Tommy:

Mys-pinnen!


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Zappaholic: Jaaaaaaaaa
Uppladdat:

500x0-image_36.jpg


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Brodin visar klass!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Grymt stark att vända o ta 2 poäng borta mot HV, det ska egentligen inte gå med vårat skadeskjutna lag.

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Sååå jävla skönt med bonuspinnen. Vill ju helst ha tre poäng, men är nöjd med två

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Zappaholic: Det gick för mig precis!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues: Äckligt värre men två pinnar till oss. Tycker vi ska vara nöjda med det!!!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Rättvist!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Starsky & Brodin !

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Lindström: Äckel Leksand tog 3 poäng borta mot Växjö, hur fan är det möjligt med det skitlaget??

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Gött med en pinne!
Ska vi tro på tre fjös straffar nu? Liiite nöjda med en pinne, eller tre stänkare och 2 pinnar?

Sv: HV-BRYNÄS 140118

Straffar då?

Purjo, Brodin och Skått?


Sv: HV-BRYNÄS 140118

Spelade Sweatt?

Lite hans problem, från dominant till osynlig...


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Jajjen: Det får vi tydligen aldrig veta :-)

Sv: HV-BRYNÄS 140118

Otrolig moral i det här laget. Vad hade dom kunnat göra med fullt lag?


Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Stark moral i laget med alla dessa skador. Hatten av!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Starkt ändå att plocka en pinne. Hv kändes giftigare efter 4-4. 

Sv: HV-BRYNÄS 140118

Visst är det underbart när en motståndare går på vatten en match, typ gör tre mål och laget ändå torskar? :-) Hoppas!


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Tommy: Undrar om Brynäs är svenska mästare i att skjuta på täckande motståndare?

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Fuck defence, nu kör vi!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Sköööönt! kul att spelare som förväntas göra poäng får göra det....Scott, Harju, Rödin...

Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Tjohoooooooooooo!!!
Purjooooooooooo!!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: HAHAHAHAAAAARJU!!!!!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Purjo!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
PUUUUUUUUUURJOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: Fattar inte varför inte vissa spelare kör med träklubba. Typ brunkare som Granström o dyl. Dem har ju klubban mest till annat än att skjuta....

Redigerad kommentar


Sv: HV-BRYNÄS 140118
År 2014 och klubbor går sönder när man skjuter med dem...

Sv: HV-BRYNÄS 140118
Scott har haft problem med Ted Brithen på sin sida i PP... :-(

Sv: HV-BRYNÄS 140118
BRYNÄS4EVER NR1: Eller färdtjänst!

Sv: HV-BRYNÄS 140118
puck: det är helt sjukt . Inte nog med att wimseborg är blind det såg vi i torsdags flera ggr han kan fan ta lokalbussen hem efter matchen .

Sv: HV-BRYNÄS 140118

TJ spelar vidare med 2a femman mot kritensen o co.


Sv: HV-BRYNÄS 140118
Huge: Ja med risk för att jinxa så vill jag se en snart patenterad vändning....Stora krav? Nja....

1608003 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)