Kvalserien - Ett bättre alternativ
« Föregående · 385104 Till forumet
Sv: Kvalserien - Ett bättre alternativ
magoo70: Varför inte...vill du inte se mera hockey med Brynäs i vår? Vilket lag i S-Allsvenskan är du rädd för?
Sv: Kvalserien - Ett bättre alternativ
p j davydjoos: Förstår vad du menar...risken är ju att ett stort antal spelare redan nu funderar på en framtid i annan klubb och inte är särskilt intresserade av att spela 4-5 matcher i ett slutspel mot HV/FBK.
Tror dock att ingen spelare vill vara med om att degradera klubben.
Sjödin har ett grymt stort ansvar här vad det gäller att få igång "laget" igen.
Tror dock att ingen spelare vill vara med om att degradera klubben.
Sjödin har ett grymt stort ansvar här vad det gäller att få igång "laget" igen.
Sv: Kvalserien - Ett bättre alternativ
monty: Mina nerver, mage och hjärta klarar inte de tunga mediciner som en ev. KvalSerie innebär. Tyvärr..
Klarar vi oss ifrån KS kan jag donera mina apoteks pengar till insamlingen det lovar jag..
Klarar vi oss ifrån KS kan jag donera mina apoteks pengar till insamlingen det lovar jag..
« Föregående · 385104
Det skulle betyda 5 extra matcher i Gävle. Risken att missa någon av de två uppflyttningsplacerinarna i kvalserien ser jag som minimal under en rak serie.