Kvalserien - Ett bättre alternativ
385326 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvalserien - Ett bättre alternativ
p j davydjoos: Förstår vad du menar...risken är ju att ett stort antal spelare redan nu funderar på en framtid i annan klubb och inte är särskilt intresserade av att spela 4-5 matcher i ett slutspel mot HV/FBK.
Tror dock att ingen spelare vill vara med om att degradera klubben.
Sjödin har ett grymt stort ansvar här vad det gäller att få igång "laget" igen.
Tror dock att ingen spelare vill vara med om att degradera klubben.
Sjödin har ett grymt stort ansvar här vad det gäller att få igång "laget" igen.
Sv: Kvalserien - Ett bättre alternativ
magoo70: Varför inte...vill du inte se mera hockey med Brynäs i vår? Vilket lag i S-Allsvenskan är du rädd för?
Kvalserien - Ett bättre alternativ
Är det fler än jag som anser att kvalserien är ett bättre alternativ än plats 9-10 i Elitserien.
Det skulle betyda 5 extra matcher i Gävle. Risken att missa någon av de två uppflyttningsplacerinarna i kvalserien ser jag som minimal under en rak serie.
Det skulle betyda 5 extra matcher i Gävle. Risken att missa någon av de två uppflyttningsplacerinarna i kvalserien ser jag som minimal under en rak serie.
Klarar vi oss ifrån KS kan jag donera mina apoteks pengar till insamlingen det lovar jag..