KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Knappt så vi har en 5á som är ES mässig idag.
1 S K O T T PÅ 6 min när man jagar. Säger allt om inställningen.
En sak jag bara blir mer och mer förbannad över är detta jävla backande av backar vid offensiv blå när det handlar om en 50/50 puck. Stöt på och försök vinn, ni har ju täck hemåt.
Haha, nästan lika roligt som Carlssons svengelska...
Hypade Djoos ser ut som sengångarkopia av 3 år yngre Kylington, vilken lirare.
Redigerad kommentar
Perfekt läge för en vänding. Två mål är inte mycket och Fbk kommer bli undermedvetet passiva om de inte får 4-1 tidigt.
Bara att gå in och bli hjältar.
Redigerad kommentar
Måste PRECIS ALLT i studion,snacket och intervjusammanhang handla om Tollefesen ?
Herregud,han är en väldigt begränsad hockeyspelare. Han är en bra Shl-back. Inget mer. Så jävla trött på att han ska skrivas upp.
Vad fan han har han vunnit i sin karriär ? Mads Hansen vann i alla fall ett Sm-guld.
Skönt att grabbarna tar kampen i andra perioden. Spelet är ju tyvärr ganska slarvigt och hackigt fortfarande.
Synd att domaren inte orkade stå emot publiken när Thure gör en perfekt brytning i vårat PP.
Mer av Brodin,tack. Mindre av Rödins livsfarliga passningar.
Hade det verkat varit en bra match skulle jag pynta upp 170 spänn, men med tanke på hur det låter här så står jag över
Redigerad kommentar