1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK


Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
För att slippa få pungen krossad så har man pungskydd. För att slippa få fejjan krossad har man, vadå?

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Mysribba när pucken går in i Fbk båset.

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bradberry: Zebraflyt? Har det hänt i Karlstad?

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Bästa Enter gjort på 3 1/2 matcher.
Karma!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Såjaaa nu börjar vi krypa in under skinnet på dom

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bradberry: Hur mycket får zebrorna av Grislaget???

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta: Tveksam utvisning... Vi har inget zebraflyt.

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Helt plötsligt väger Åslund 20 kg

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Dags för zebrorna att leta en tvåa igen, och dom lyckades hitta en....

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Huge: Och ett BP igen när ska vi få PP!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Grymma domare ikväll!!!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Brynäs har tappat 7-14 i första perioden till 15-17 i andra...

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
BOXPLAY BOXPLAY BOXPLAY BOXPLAY

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Huge: Två solklara interferances på FBK-spelare när pucken låg fri bakom PW. Surt att domarteamet helt valde att ignorera båda...

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Zappaholic: PW har änglavakt, igen...

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
FAAAN NÄÄÄÄRAAA

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Ingen verkan efter den där time outen

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Holy shit, TJ tar en TO innan det är 2 min kvar av matchen, har det någonsin hänt förut ;-)

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Mkt bra TO, TJ!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
OJ ..TJ agerar

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
TO, bra beslut TJ!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Ujuj nu är det hönsgård!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
rafalski: Bastiansen slashar Starky över plocken vid blockering.
Helt plötsligt Ok efter att tidigare renderat i 2 minuter...

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Huge: Irriterande att FBK får åka och crosschecka i ryggar i varenda byte och det är bara vi som åker på utvisningar.

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Tror inte vi kommer få ett PP idag

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
rafalski: Negativa???

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Huge: Skulle välkomna FBK med ett bajstifo på måndag!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
MR Bif: bra där!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
70 Rodrigues: Ikväll var du och Lindström väldigt negativa. Första perioden kan man bara vara nöjd med.
Passa på och njut pojkar;-)

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta: Han håller med om det vi brukar kritisera honom för....

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta: Han är med laget har jag för mig!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Någon som vet om Gunde åkt hem nu under skadan eller om han följer med laget?

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Carl Lejonkräk: TJ intervju nu

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Zappaholic: synd att vi skulle spela så naivt i tre matcher.

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK

70 Rodrigues: Det är ju det som är FBKs signum. Underlägsna i spelet... Hoppsan ja men då studsar vi in en puck... Eller två....

Hata...


Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Zappaholic: Riktigt bra period!
Rätt avvägningar mellan press och backa av.
Fortsätt så kommer vi ta det här.

Alla bra!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Stratan: Vilken period vi gör. Spelar fysiskt. Ser fint ut!!!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Håll tätt innan paus nu... Viktigt att stänga perioder!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Zappaholic: No shit ;-) Just för att vi spelar bra nu så kommer FBK att kvittera är jag rädd!!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Ineffektivt nu:(:(

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bradberry: Vi kanske skulle spelat så här från match 1

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
MÅSTE VARA MÅL DÄR

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Bra nu Brynäs!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
70 Rodrigues: Swettigt!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Så jävla gott!!!! Tysta ned Karlstad! !!!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Thank you very much Mr Sweatt :-)

Redigerad kommentar


Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Rossa: Gött där Sweatt!!!!!!!!

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK

Steenm:fan vilken C BIF har, bäst i SHL...


Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Proffsigt med 6 man i en match av denna karaktär.

Redigerad kommentar


Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Lindström: Hojta till när 

”Vi kommer att kriga oerhört”


« · 1616948 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)