Laget imorgon:
« Föregående · 130771 Till forumet
Sv: Laget imorgon:
mannenra: Det blir ju torsk igen...BÅDE mot FBK och SSK är jag rädd. Men vi kommer igen efter de två matcherna!
Sv: Laget imorgon:
bradberry: på puckprat eller va de heter står det att karjalainen snart skall börja på is, så jag tror inte han kommer spela mot fbk..Östlund kanske skall spela, men jag väntar på den officiella laguppställningen på brynas.se innan jag tror något. björne danielsson skall iaf röntgas igen eftersom han kände av sin skada...fan ta dessa skador!!!
« Föregående · 130771
Djoos-Rehnberg
Anger-Miettinen-Bergqvist
Sjödin-Laitinen
Molin-Larsson-Karjalainen
Johansson-Pekkala
Nylander-Kyrö?(Luovi),Luovi(Jobs)
Andersson-Petré
Jobs?(Floberg)-Wågström?(Mårs),Floberg/Östlund