1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00


Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: ... nej, rejäla backar också!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: nja.. jag saknar en del annat med. Lite mer killer instinct i avsluten.. Hansens agernade när han fick ett gratisläge nu är lite väl signifikativt för han och några till i Brynäs

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse: Mmmm, det är bara bra målvakter Brynäs saknar i år.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Färjestad, Hv71, Frölunda och Djurgården.

Svedberg/Bjurling är inte lika med Semifinal, om man säger så. De som säger något annat ljuger!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio:Tyvärr så har vi två målvakter som serverar mycket korv av vad det verkar.. så det blir nog en del korv under säsongen med är jag rädd.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse: hoppas att backarna äter alla sina korvar på försäsongen

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Anders Berg: Absolut. Frågan är vilka som spelar.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Ta det bara lugnt nu allihopa, det blir semifinal till våren!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
0-3 i röven på en period mot ett AS lag, det är uselt, träningsmatch eller ej!!!!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: Haha, sorry! Visste inte om Ni pratat om det tidigare :]

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Skitstöveln: Du är lika snabb som GD.



Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Det är klasskillnad nu, va?

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Skiter fullständigt i att det "bara" är en träningsmatch, så här jävla uselt får det inte vara!!!!!!!!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio:Gratis korv till brynäs backar....

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Storhonken: Nä, men i år ska vi spela i anfallszon. Offensivt. Det har supportrarna bestämt.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Den där Hermansson skulle vi ha haft råd med.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen:
Får inte eller kan inte?
Det är ju bara träningsmatch men va Fan.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Storhonken: Har du inte hört? Brynäs får inte spela defensivt.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: Brynäs verkar vila i andra

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00

70 Rodrigues:Kul att se brunkaren Kolalr finta upp Bjurling på läkltaren..

Not


Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen:
Kvalserien nästa med det försvaret!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Är det Brynäs som spelar i vita tröjor?

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: D e ungdomarna som vågar gå rakt på mål o ta avslut!!!!!!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
70 Rodrigues: visst som vanligt men kanske ungtupparna utvecklats en del och kan göra lite mer framåt i vinter..

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
sylf: Detta jävla passande i anfallszon, trots fler bra skottlägen, d e som vanligt mao :-(

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
70 Rodrigues: Värdelöst försvarsspel!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Tycker Brynäs hänger med ganska bra ändå. Två helt jämna lag. Ser lovande ut inför KS.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
70 Rodrigues:
pinsamt va ordet...

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse: Bedrövligt i egen zon :-(

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: Uppehåll nu men det har regnat mest hela dagen..Leksand mål? Vad hände,,missade turligt målet..

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Hence: Thailand ligger fem timmar före Sverige...

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: 1-1 eft 12 sekunder!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: Erkänn att det regnar utav h-vete.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Gusten:Hockeygodis av Rhodin... Fast jag tycker mig se Brynäs generalproblem. Man blir lätt fastcheckade i egen zon. Förhoppningsvis blir det bättre när forwards fått lära sig åkvägarna.. De har ju bara haft dessa i två säsongen nu.. Man glömmer mycket på en sommar ;)

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
mattias - 74: Vad säger du? ollar brynäs i stolpen? ;)

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: Hur mycket är klockan i Bangkok just nu? Får för mig att det bör vara mitt i natten... Eller iaf efter midnatt.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Lindström:
"DIN JÄVLA APA!! :)"

Glad apa nu!!

Måste springa till seveneleven i paus och köpa ett par Chang...

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
70 Rodrigues: Läckert som fan!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Fan vilket snyggt mål av Rohdin :-)


Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: DIN JÄVLA APA!! :)

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Nice med web. Jag ligger på ett hotellrum i Bangkok och kollar nu, dricker Singha och käkar lays barbeque.

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Sunken har stämplat in ivf!! :)

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00

GävleLasse:

Uselt PP av Brynäs Ollas i stolpen.



Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Få se PP nu med FART tack!!

Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse: Dacke ser ut att vara het..

« · 1272254 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)