1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779472 inlägg · 7967 ämnen

Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15


Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: lätt Sveriges fulaste dialekt

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: det går som på räls....det tuffar på☺

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: TJ ville i alla fall att vi skulle spela Hockey, Bulan nja

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
När PP inte funkar så kan man alltid.....köra på i samma spår....

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
honken21: vilka har vi mer som skulle göra skillnad ?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: skott efter avblåsning är ok tydligen.... pajas domare

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Steenm: nu är det dags att snygga till statsen när matchen är körd . Då kan viju inte säga något om domarna .

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Men för i helevete skicka Djoos

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
6 mål på 4 matcher. Jävla pajas Bulan, fyfan att se på denna Luleå hockeyn, vad fan gör Petter Nilsson i båset då?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Gillar den inavlade gaphalsen som vrål-kräks på domaren på östgötska.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Så går det när man tar in en tränare som endast varit huvudtränare för ett P11 lag.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lol, Harju.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
harju målade för LHF.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Löjligt vilken klasskillnad det är, man mår lite illa

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
smallround: Bättre än Väsby även om de kryssade mot oss haha

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Tror detta löser sig , vi har ju det breeeedaste laget i shl utan spets .
Vi får hoppas dom hittar en spelare i allsvenskan some inte platsar , då kanske vi blir ännu breeeedare.
Spetsar finns inte å är bara onödigt å kostar pengar .

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15

Jag är så ofantligt trött på att alla jävla SHL-kommentatorer ska dra upp samma jävla statistik i match efter match.
"Brynäs har ett bra PP, MEN i de senaste matcherna..."
"Brynäs har bara vunnit tre matcher på bortaplan i år..."
"Christian Djoos har vanligtvis ett bra skott..." 

Osv...


Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Bulan har förstört PP något så grovt. Om det är något tränarbyten brukar ge är det poäng i de första matcherna men sedan ungefär samma poängutdelning. Bulan har torskat stort på både de punkterna. Jävla pajas ledning vi har nu.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: vårt Borta facit måste vara historiskt dåligt. Vad har vi tagit 9 poäng på hela säsongen.....

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Hade vi powerplay?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
okänd: Är det de enda vi har där, menar du?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Nä, spelar ingen roll vem som är tränare. Finns inte en coach i världen som skulle kunna rädda det här bygget. Pinsamt dåligt komponerat lag. Bara det att Djoos skulle vara den offensiva kraften av backarna säger allt.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: Hahahaha samma tro som ledningen! Snart går sekten brynäs i graven

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: in med j20 för fan. Det skulle inte bli sämre.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
munkas: Nu väntar seriens bästa PP, se och njut.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Huge: Bra där, vi fortsätter att skylla vårat usla spel på domarna😂😂😂

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
honken21: Och vilka syftar du på ? Calle,Ekholm,Silfverberg som är ordinarie i sina NHL lag och plötsligt skulle bryta sina kontrakt och komma hem för Brynäs spelar skit.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Nu vänder det!!!!!

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Tommy - Sandlin, kanske?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: Jag hade en så otroligt stark känsla av att vi skulle ta denna match men detta är ett bottennapp i klass med SAIK-matchen. Bittert

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Djoos försöker runda sin gubbe, vars klubba fastnar i Djoos armhåla och sitter kvar där ett bra tag.
Domarna friar förstås, eftersom det tydligen är Ok att sätta upp klubban i armhålan på motståndaren.
Om man är LHC:are vill säga....

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Han med C:et på bröstet är bedrövlig, avgå för fan😠

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag saknar Tommy och ja jag är allvarlig när jag säger det. Avgå Bulan snabbt som fan!

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: Lejonkräk saknar ett vitöga - som ser sanningen...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
man kanske skulle prova att kasta om lite...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Enaranger: Man ser till att få den andra spelaren med sig ut. Sen spelar Bif bättre i 4-5 än 5-5 ikväll så gör ju ingen skillnad.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Tänk att det finns skribenter här på sidan som verkligen tror att det kommer att vända?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Man kan trösta sig smått med att Leksand och Djurgården ligger under.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäsgubbe: det gör ont

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: Vad hände med att vi skulle vinna?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: alltså, ser du matcherna eller är du hög?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: sanslöst , 3 försök å ingen rensar , Fyfan

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Såg reprisen i CMore-studion, vad hände med Starky? Blev han sur på försvaret? Förståeligt isf. Stackare.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: Han fick stå mitt i slottet och skjuta fyra returer innan den gick in. Vad säger man?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: jag funderar på att hugga mig i ögonen med en kniv så jag aldrig mer behöver se skiten...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Vi har nog världens sämsta försvar. Utan konkurrens.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
helt otroligt

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: tar vi en pinne ikväll så är jag nöjd.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: Undrar om BIF vinner någon mer match iår?????

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rödin & Andersen kan gå och duscha

« · 1658349 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)