1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779427 inlägg · 7967 ämnen

Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15


Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Tack Starky för att du står idag! Kom igen ni äckliga HV för fan

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Är tamefan bara tvillingarna som visar inställning.
Blomman våran A är TOTALT osynlig.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: Jag väntar...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Bra retur Starkbaum!

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jävla skämt.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lindström:
Jahapp, så går det när man är 3a på pucken.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
För billigt av Starky. Måste styra den returen bättre...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Bara att slipa nån sorts form/spel inför kvalet.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Är det Ryan Lasch som är på ingång? Vore en fin värvning.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Kan man aldrig få vara glad efter en hockeymatch längre?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Att se Nordan glida runt på en grilla och gömma sig gör att man förstår hur svårt Bulan har att få ihop ens ett dåligt SHL lag.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lär säga trots resultat,efter snart 4matcher så är det ett helt annat lag som är ute på isen,mycket piggare ,åker skridskor, med facit i hand tränar bytet skulle skett för 15-20 matcher sen...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Kan inte Djoos få sitta där hela matchen..snälla?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
ridå....igen.....

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Ganska tydligt att vi behöver få in en forward/center i laget som kan vara med och producera. Räcker inte med att ha en lina som hotar,inte mot något lag i SHL.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
bifhjärta: Fy fan va patetiskt

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
faceoff: lite medstuds så.....

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15

Steenm: Det som talar för Brynäs är att senaste värvningarna inte varit ute innan en officiell presentation från klubben.


Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: 3 poäng säger du.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lindström: Ledsnar dom aldrig på att förlora?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Davey_22: Oj vilken utskåpning! Det krävs nog 3-4 klasspelare för att lyfta det här strykgänget.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Starkens ANDRA bjudning ikväll.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski:IN MED FELIX!!!!!! 2 MISSAR AV STARKY......... :/

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäsgubbe: jag säger tre poäng ja

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
bifhjärta:
Nu blir det till att göra något vettigt med kvällen i stället för att se mitt kära Brynäs bli förnedrade ännu en gång.. Filmtajm.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
det är inte roligt med hockey längre.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: The jinx is real. Bra jobbat.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: Lallarna är inte bättre, det är ju helt jävla uppenbart. Så jävla sorgligt att det har blivit så här😢

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
BÄNKA RÖDIN!!!!!

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Davey_22: Vad skulle ytterligare en  forward göra för skillnad för detta lag i det här (för)sena läget?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Kilström -3 ikväll.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäsgubbe: nu ger jag upp. Ninja Warrior på femman med Adam Alsing blir det.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Det fortsätter att rasa. Baklängesmål på baklängesmål, utvisning på utvisning...

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Humörspelaren Rödin.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: ja det var en jävligt bra fråga.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Ja,vad sägs om att ha två linor som kan hota motståndarlaget i ett hårt kvalspel ?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Men kära lilla domare.. Rödin, visst det är utvisning men LHC-spelaren sopar tillbaka en rak höger. Solklar tvåa.
Bedrövligt att inte ta LHC-spelaren.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Snart ökar säkert Leksand på😢

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: oj! Jag trodde du stöttade och älskade laget i alla lägen? 

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Nu har laget gett upp matchen, Starken får noll hjälp. Rödin får väl FÖRFAN slåss rejält ellet skita i det helt.

Brodin ombytt? Våran karaktärs spelare.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Anton Bengtsson gör åtminstone mål på LIF med.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
mattiaskarlgren: Pinsam bedöming av LHC-domaren. Mikael Nord kan härmed göra Tobias Björk sällskap i cirkustältet. Jävla clowner..

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
En helt ärlig fråga bara, åkte Rödin ut för en liten handske i ansiktet? Händer inte det vid nästan varje avblåsning där det är lite gruff?
Isåfall får domaren mycket att göra.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Bulan verkar lalla på ala TJ?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Går du hellre in i ett kval med befintligt trupp eller skulle du föredra att försöka förstärka den?

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
MEN BÄNKA DJOOS

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Hahaha, Djoos.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Tur att inte Modo och Brynäs får mötas i en serie i bäst av sju för att avgöra vilket SHL lag som ska åka ur. Tror att det omöjliga i en sådan serie skulle inträffat isf och båda lagen skulle sparkats ur för att de är så genant dåliga.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: nej nej. Han tuggar inte tuggummi och så vandrar han lite fram och tillbaka.

Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
SKRÄLL! Ny utvisning

VI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA

« · 1658167 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)