1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779475 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13


Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
När Jordan (?) dessutom får pucken öppen i slottet.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Vi drar iväg från FBK med en poäng hur det än går i ot.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Puh, skönt med oavgjort efter full tid. Starkt att vi är svårslagna även när vi möter ett riktigt bra och tufft lag. 1 poäng innebär också att vi ökar avstånden till FBK som lär ta 0 poäng i dag.

Vi är fortsatt enda laget under 10 förluster (8). Tvåa i den tabellen är FBK på 12. Helt sjukt att vi bara har 8 förluster på hela säsongen (efter full tid).

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
xxx BIF xxx: Han försöker iaf, han kämpar som en galning in i offensiv zon. De ska va grisigt, och det ska va OT i en sån här match.

1p är bra idag, med tanke på våra tidigare matcher. Men än är de inte över

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Brynäsgubbe: ja det gjorde ont, väntade mig en revansch av Skröeuder där

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Man märker att Källgren håller på att bli galen av alla slashingar som domaren tillåter mot honom.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Men spela 4 mot 3 istället för 5 mot 4!!

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Peja: varför släppte de inte pucken, hellre 4 mot 3 än 5 mot 4??

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Varför ger vi dem inte pucken med avvaktande utvisning? 4 mot 3 måste väl vara bättre än 5 mot 4.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Peja: Inte ofta man ser en målvakt slå tillbaka så som han gör (alltså inte slashing utan markerar tillbaka menar jag).

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Prova nå annorlunda PP nu för fan

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Supportern: Håller med, ge bort pucken fortast möjligt.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Måååånga dåliga beslut nu i OT, dräll och kladd.
BOMBA in ett nu då

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Silverberg ❤️❤️❤️❤️❤️

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Yes Silfverberg!!!!

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Qvarre: smackebonk 💪💪💪🇧🇪🇧🇪🇧🇪



Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
BOOOOOM JAAAAAAAAAA

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
JAAAARRRÅÅÅÅ SUUUGG EN FET LULEÅ.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Forsberg 1978: Så ska det se ut!!!

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Oh Ah Silfverberg!

Brynäs drar på Luleås mållåt.😂

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Vilket jävla skott!

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Luleås mållåt eller tänker jag fel?

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Aha straffar då

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Forsberg 1978: fan va less ja blir…..eller ja det blev ju bra till slut. Jävla stökmatch men men


Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Brynäsgubbe: PANG!!

Jävla gnäll-Luleå. Värsta jag sett

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Denna jävla domare. Vad fan nu då.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Ojoj vilken regelvidrighet av rödin... kan det där soplaget dra nånstans.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
SuneMangs: Så typiskt för matchen att Luleåspelarna står och tycker synd om sig själva när Brynäs gör ett mål som ingen vettig hockeymänniska kan se en anledning att döma bort.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Thellen: klockrent mål.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Lyckas de gnälla till sig en granskning?

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
rafalski: Blir ju ditknuffad av gul spelare.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
BIF Kungen: JA MEN SÅ JA! Silfverberg! Skönt med 2 poäng i denna match.

Källgren bäst i Brynäs i dag! 96,67% i dag och 95,83% i förra matchen.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Peja: Vi kan lägga ner sporten om det där döms bort


Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Ä.L.S.K.A.R. att man spelar Luleås mål-låt när Silfver avrättar Luleå! 🖤❤️💛

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Gråt hela vägen hem, Luleå.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Faaaaaaan vaaaaa braaaaaa

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Catodenäldresspöke13: Omark stod kvar och gnällde ändå

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Vi vinner alla 4 mot Luleå också då, väl? Som jag älskar det här laget!

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Fjorton poäng ned till tvåan nu. Ser lovande ut!

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Fan så skönt. Ge kräket Omark en abuse nu också.

De kan åka hem och spela minecraft

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
xxx BIF xxx: haha dom körde luleås mållåt när vi gjorde mål (vet att vi haft den innan med men den körs ju aldrig längre)

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Skönt att slå osportsliga skooterraggarna från Lapphelvetet

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Thellen: kryp in i kåtan lapp dj.....

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
underbar seger! härligt att se luleå gråta med=)=)

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
xxx BIF xxx:
Luleås konstanta gnällande på domarna är det ju direkt pinsamt.
Spela hockey i stället, jävla dårar.

Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Satan vad den granskningen sabbade firandet.

Domarna var under all kritik.

« · 2820900 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)