1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779482 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31


Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Zappaholic: Slashing på Bobbys handske vid friläget.
Ingen åtgärd…

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Peja: Det var bara ett konstaterande.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Anders Berg: vad pratar du om han tycker jag varit stabil och senast var han en grym junior

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Zappaholic: PLASTSJÖ😂
Vilks pajasar🤡

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Anders Berg: Ja, och i somras vad det väl samma konstaterande att Söderström aldrig varit bra i Brynäs?

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Kan ingen sänka sylvegård - han går under mitt skin också

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Rödin1912: för att Bobby har svart tröja, då är de okej.

Ne nu jävlar vänder vi detta!

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
TheMacamush: Växjö, spelar grisigt

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Man vet att plastsjö har dålig offensiv när de spelar Sylvegård i pp.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Fattar inte varför alla sitter och gormar efter PP. Så fort vi har PP börjar alla gorma att PP:t är uselt ändå.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Peja: Inte från min sida. Söderström var bra även innan han stack.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Holding the stick tar vi inte heller för nä... tre solklara släppta på Växjö nu.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
BIF Kungen: Något snälla Brynäs har väldigt svårt för

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
OveJärnkrok: så solklar Holding the stick…

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Blå grottan: Solklar holding på Silfverberg där också.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Känns som att nyheten om att Silfverberg skrikit att det är slutgnällt på domarna testas av domarkåren nu😮‍💨

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Är Växjö seriens mest osympatiska lag?

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
SuneMangs: hoppas på ett bättre PP givetvis men absolut, det har inte varit bra

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Funderar på hur man kan tolka matchen som domaren gör. Det borde vara 3-2 i pp, inte 0-2. Åker han med Växjöbussen hem eller?

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
SuneMangs: Domarna släpper tyvärr alla Växjös spelförstörande moment ikväll.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Bara trampa på så MÅSTE zebrorna ta utv till sist.


Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Silverberg anonym idag tyvärr

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Hade missat att det är Holm och Enroth som dömer. Det förklarar allt.


Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
JADÅ FUCK DOMARNA

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
SuneMangs: Vilket jävla lag alltså!!

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Wooooohoooo

Låt matchen va slut snart nu då

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
SuneMangs: där flög katten ur soffan vill ja lova!

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Yes, fan vad skönt..

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Farsang: Helvete vilken träff.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Fan vad man gillar direktskott ändå. Gott att se D'Astous klappa in gummit.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Bockensdricka: håller inte med, ass på målet🇧🇪💪

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Farsang: Så jävla skönt

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Död åt Växjös tråkhockey! Döda spöket nu!!!

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Såja!

Men inge bra spel i tredje. Nu får vi ta vara på denna chans!

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
D’Astous! Tur att vi inte tackade nej.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Bockensdricka: du får gärna kalla fler spelare för anonyma om de direkt efter blir inblandade i mål framåt! 😎

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Bockensdricka: kan nog vara det värsta jag läst på länge 😂 Silfverberg anonym? Gör du som Huge och kollar på röglematchen?

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Vi har ett PP tillgodo snart

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
TheMacamush: ”bara” katten 😂😂😂?

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Supportern: Växjö har öppen gata i mittzon så det blir sååå enkelt för dem att etablera tryck.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Alltså hur svag är kopacka på frilägen egentligen?

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
F@N

Han har haft otur på många frilägen nu kopacka

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Kopacka och frilägen 😳

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Fan, Kopacka har en 3-4 missade frilägen på sistone. Får sätta en snart så det inte går troll i skiten.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Älskar att Bobby är framme och tuggar med Larmi.

Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Haha larmi din jäkla pajas


« · 2763321 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)