1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779449 inlägg · 7967 ämnen

MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Bissett19: Förvånad?

Det syntes redan vid första nedsläpp då man nästan ställde upp sig i box. Snillet har väl manat till försiktighet och defensivspel!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Här har vi anledningen till att jag inte ens var "glad" vid en 3-0-ledning. Vilken annan säsong som helst hade jag varit i extas - denna .. ja ni vet.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Förra gången det bagav sig, visst bytte dif målvakt också och sedan höll de tätt och vann

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
begav sig..skall d va

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Roxio: Ja, vi kan nog få se nåt liknande nu!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Roxio: Nu förstår man varför Carlsson spelade i div.5 i USA

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
snart kommer den ..

.. DU DU DU...mååål!

.. resten kan ni ;P

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Roxio: Utspelade just nu, läge för en timeout, eller ingår det här i snillets planer?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02

Filmen om Brynäs oförmåga att hålla en 3-0 ledning.

Manus: 

Brynäs leder med 3-0 efter första perioden

Motståndarlaget reducerar tidigt i andra och Brynäs faller tillbaka, blir ängsliga ochrädda för att förlora. Allt slutar med att motståndaren förr eller senare lyckas kvittera och i vissa fall även ta ledningen.

;)


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
90Steen_: Vafan NC visar puls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
aphac: Grym framspelning av JC!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
sylf: Å så börjas d att fipplas i försvarszon, hur fan är det möjligt? KORS I TAKET geniet tog en timeout!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Timeout Brynäs KORS I TAKET

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Asså hur lyckas man .. först släppa in en tidig reducering (som vaaaanligt!), och sen en TO efter 5 min in i en period..

..fan ska de verkligen bli så jävla panikslagna över ett mål? De borde ju vara förberedda så regelbundet som det är.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
70 Rodrigues: Fan, nu känner man igen laget igen, trodde ett tag att det var ett annat lag som klätt ut sig!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Faan kan de inte bara göra nåt så ovanligt som att stänka dit 2,3 pytsar till och vinna med ett par mål! 1-6 låter kanon, låt det ske!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
wtf...jag tror Cz läser våra inlägg härinne och tar till sig av kritiken mot den slappa inställningen i båset under matcherna.
Han visar plötsligt passion, gestikulerar och skriker. Tidig timeout.
Känns som overkligt, som en episod av "The Twilight Zone".

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
sylf: Nu är vi utspelade igen, hur fan är det möjligt? Dom har fan inte lärt sig ett skit!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Veiron: Ja han vet väl vad som brukar hända när Dackell och company får bestämma..

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
70 Rodrigues: Vi är typ 5:a på pucken, ingen tar kampen!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
BILLIG UTVISNING!!!!!!!!!!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Fjös Dackell

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
GävleLasseSnart kommer 2:an, ny filmning av en lapp!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
sylf:Heja Sandin, totalt onödigt!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Fan va jag tycker ILLA om Svenska skitdomare..De tar fan inte en modo spelare..

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Vilken jävla tomte till domare..
Ska vi tro att han spelat på matchen..

Redigerad kommentar


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Lindström: Så här är det ju alltid däruppe, borde dom ha lärt sig, nollor!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Borde varit en mupputv före

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Är de så jävla utspelade som det låter? Helt jäkla otroligt ...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
90Steen_: Ska vi tro att 2an kommer nu...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
90Steen_: Ny utv.......

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Lindström: Ännu en utvisning. Magnifikt. Underbart.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
sylf: Sören gör verkligen allt han kan för att hjälpa Modo... *suck*

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Lindström: Nu är Brynäs ett slaget lag, helt otroligt att man kan göra´t igen!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Lika säkert som amen i kyrkan....

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
sylf: 2-3, nu blir det precis som vanligt, dom är fan helt otroliga, only in Gävle!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
GävleLasse: fyfan ska de tappa de här också?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
90Steen_: Match efter match lirar BIF aldrig hela matchen.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Lindström: Haha,,,, man har lärt sig.. Därav väldigt reserverad vid 3-0 efter första.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Snart ryker en till TV-apparat.,,,,

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Domarna vänder igen..Kan ingen kolla upp standarden på dessa djävla skithögar

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Venom: HELVETE OCKSÅ! KOMIGEN NU KÄMPA BRYNÄS

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02

Lindström: Jag var tvärsäker redan då Modo gjorde 1-3 direkt i andra, det är samma äckliga visa varenda gång.

Hur har målen sett ut, ska Greiss ha något av dom


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Happ, nu stänger jag ner den här skiten. Tar nog en joggingtur istället. Hej då.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Heja Brynäs...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Modo kan dock spela PP, mer än vad man kan säga om Brynäs!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Roxio: Deras standard har man vetat om i åratal, fullständigt usel!

Men än uslare är Brynäs, som försätter sig i den här situationen!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Bedrövlig utvisning.. Eller blir det automatiskt slashing om motståndarens klubba går av eller? Pinsam utvisning!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
MarcusElving: Chanslös på båda!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
MarcusElving: Andra målet var inte Greiss fel åtminstone om det nu är någon tröst i detta begynnande avgrundshål!

« · 1299808 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)