Inlägg: 1243588
Sv: A proposito de nada
Hence: Ja, CP-nämden är det mest patetiska som funnits inom svensk hockey, och då räknar jag även in domarkåren!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Usch! Kändes riktigt vemodigt att läsa den här artikeln måste jag säga. Tycka vad man vill, men det är två legender och Brynäs trygghet och ryggrad i dag. Rutinen, kunnandet och ja, allt som dessa två tillför i omklädningsrummet, runt omkring laget och också på isen såklart är så jävla viktigt.
Nu är det inte säkert att båda lägger av, men det är ingen omöjlighet.
De ska i alla fall ha en sjujävla hyllning när det är dags att lägga av..
Vad ersätter man Molin och Dackell med? Det går liksom inte...
Nu är det inte säkert att båda lägger av, men det är ingen omöjlighet.
De ska i alla fall ha en sjujävla hyllning när det är dags att lägga av..
Vad ersätter man Molin och Dackell med? Det går liksom inte...
Redigerad kommentar