Inlägg: 1244347
Sv: A proposito de nada
Peja: Ponera att TIK och LHF tar 7 och 8:e platsen, då finns chansen att vi får DIF, SAIK eller FBK.....Då kanske det inte går så jävla fort..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf:
Känns ändå som Modo kommer ta åttondeplatsen och Frölunda sjundeplatsen,tror Luleå viker ned sej mot RBK på Torsdag, och Frölunda tar en seger till de två sista omgångarna,Modo går fullt.
1.HV
2.LHC
3.DIF
4.SKAIK
5.FBK
6.BIF
7.VF
8.Modo
HV-VF
LHC-BIF
DIF-Modo
SKAIK-FBK
Känns ändå som Modo kommer ta åttondeplatsen och Frölunda sjundeplatsen,tror Luleå viker ned sej mot RBK på Torsdag, och Frölunda tar en seger till de två sista omgångarna,Modo går fullt.
1.HV
2.LHC
3.DIF
4.SKAIK
5.FBK
6.BIF
7.VF
8.Modo
HV-VF
LHC-BIF
DIF-Modo
SKAIK-FBK