Inlägg: 1986659
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Lika många matcher som att skalla en motståndare alltså.
Har för mig att Steven Dixon fick 2 matchers avstängning
för slagsmål med kastade handskar, under en av de säsonger
han spelade för oss. Och då gick väl snacket att det var en
match för mycket.
Snacka om att disciplinnämnden blivit skitnödig på senare år.
Lika många matcher som att skalla en motståndare alltså.
Har för mig att Steven Dixon fick 2 matchers avstängning
för slagsmål med kastade handskar, under en av de säsonger
han spelade för oss. Och då gick väl snacket att det var en
match för mycket.
Snacka om att disciplinnämnden blivit skitnödig på senare år.
+ 2