Varför såg man bara på?
Inlägg: 1986665
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Bra Sanny! Måste våga ifrågasätta för att kunna utvecklas.
Länkar:
Varför såg man bara på?
Varför såg man bara på?
+ 13
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Vi får vara tacksamma för att LHC-spelaren gick på Rohdin och inte någon av våra viktigare spelare. Rohdin försvarade sig bara och domarna lät allt fortgå. Mycket konstigt att båda spelarna får samma straff när det är uppenbart vem som initierade det hela.