Inlägg: 2032092
Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Skrubben: Skulle inte vara så snabb med att dra den slutsatsen av Bengtzéns agerande där. Andersén värvades väl ganska sent, och kanske hade han inte större utrymme i lönebudgeten den första säsongen, vilket kompenserades genom att höja lönen säsongerna efter. Glöm inte att tanken förmodligen var att Andersén skulle hålla landslagsklass och vara en defensiv klippa. I det skedet visste väl BZ heller inte att det skulle bli sista gången han byggde ett Brynäs-lag, han hoppades nog stanna längre.
+ 1